H
H-T
Guest
Vad är det bästa tricket du ska sätta i vinter?
vänstersväng.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
de värsta e att du kommer göra de också. crazy booiiFrejj sa:switch double back :P
ne ja tror de blir bättre me bara tre sparkarsebastian_p sa:oooo tack för tipset va tror ni om dubbel backflipp med 6 sparkar i lui kangen?!?!?!??!Jwalerius sa:lui kangs
jonatan skrev att man inte drar 720 om man inte är en jäkel på att raila....FEL. Jag själv klarar cork 900 i nattmössan och kan ej ralaJonathanO sa:fan va många snackar piss kul om någon utav sätter 180? så jävla nerd och sitta o skriva höhö typ cork 7 när man kan plain 90.... sjukt onödigt att sitta och skryta om vad man kan i ett forum på nätet, langa upp bilder så tror jag er. t ex var det nån som skrev ehh cork 7 och blii räker på att raila.. tror inte man drar cork 7 om man inte kan raila!?. props till de som talat sanning har redan en viss aning om vilka det är...
Ja, och jag heter Felix tomatketchup!Cr0y_HimselF sa:typ backflip, d-spin 7, cork 3,5,7 me alla möjliga grabs, rodeo, skodeo, lincoln, sideflip!