Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
men eftersom den personen som sagt det inte kan cork 7 än kanske han inte är säkre på rails än. eller? för det handlar faktsikt om vad man SKA sätta, inte vad man sätter.JonathanO sa:fan va många snackar piss kul om någon utav sätter 180? så jävla nerd och sitta o skriva höhö typ cork 7 när man kan plain 90.... sjukt onödigt att sitta och skryta om vad man kan i ett forum på nätet, langa upp bilder så tror jag er. t ex var det nån som skrev ehh cork 7 och blii räker på att raila.. tror inte man drar cork 7 om man inte kan raila!?. props till de som talat sanning har redan en viss aning om vilka det är...
wordFluffsurfarn sa:men eftersom den personen som sagt det inte kan cork 7 än kanske han inte är säkre på rails än. eller? för det handlar faktsikt om vad man SKA sätta, inte vad man sätter.JonathanO sa:fan va många snackar piss kul om någon utav sätter 180? så jävla nerd och sitta o skriva höhö typ cork 7 när man kan plain 90.... sjukt onödigt att sitta och skryta om vad man kan i ett forum på nätet, langa upp bilder så tror jag er. t ex var det nån som skrev ehh cork 7 och blii räker på att raila.. tror inte man drar cork 7 om man inte kan raila!?. props till de som talat sanning har redan en viss aning om vilka det är...
samma härsears sa:540 safety o raila ordentligt
ska du sattsa på och bli typ historisk eller?? :Dmajs-e-bajs sa:switch cork 1440.
Slutaupp med det är!MaxHemmingsson sa:jag ska kissa på "maan 1080" i luften:D
Slutaupp med det är!MaxHemmingsson sa:jag ska kissa på "maan 1080" i luften:D
sw cork sätter du väl rrdan?:Pjeppenator sa:måste få till några nice swich 9or.. å sätta swich cork!
han skrev det förra höstenMysis sa:sw cork sätter du väl rrdan?:Pjeppenator sa:måste få till några nice swich 9or.. å sätta swich cork!
//Hyllengren
samma här ;P, men hellre backflip en lincon:PJockeLundhag sa:nån volt, lincoln troligtvis, må oxå träna på sw! kanske lite mera 7or maybe me en liten grab på den o självklart ska ja försöka sätta lite kringloor på boxar/rails![]()