Vad är det bästa tricket du ska sätta i vinter?

ska skippa graben och satsa på 360....körde tidigare med blades och då vågade man bara med grab men nu i år har man twintips(äntligen!) så då blir det äntligen lite "svåra" tricks :P

JonathanO sa:
fan va många snackar piss kul om någon utav sätter 180? så jävla nerd och sitta o skriva höhö typ cork 7 när man kan plain 90.... sjukt onödigt att sitta och skryta om vad man kan i ett forum på nätet, langa upp bilder så tror jag er. t ex var det nån som skrev ehh cork 7 och blii räker på att raila.. tror inte man drar cork 7 om man inte kan raila!?. props till de som talat sanning har redan en viss aning om vilka det är...
men eftersom den personen som sagt det inte kan cork 7 än kanske han inte är säkre på rails än. eller? för det handlar faktsikt om vad man SKA sätta, inte vad man sätter.

Fluffsurfarn sa:
JonathanO sa:
fan va många snackar piss kul om någon utav sätter 180? så jävla nerd och sitta o skriva höhö typ cork 7 när man kan plain 90.... sjukt onödigt att sitta och skryta om vad man kan i ett forum på nätet, langa upp bilder så tror jag er. t ex var det nån som skrev ehh cork 7 och blii räker på att raila.. tror inte man drar cork 7 om man inte kan raila!?. props till de som talat sanning har redan en viss aning om vilka det är...
men eftersom den personen som sagt det inte kan cork 7 än kanske han inte är säkre på rails än. eller? för det handlar faktsikt om vad man SKA sätta, inte vad man sätter.
word

tror jag ska dra en kangoro flip + front flip + risky flip sen är jag nöjd =)

satsar stenhårt på en skön fs720 lien air på bräda och backflip på skidor iaf :D Ny på skidor men med en brant landning i 50cm pow ska man väl våga ;D

Denna säsong läggs all tid på railen.. Finns viss skillnad på bra, grym och extrem! Många ben ska brytas, syns på avdelning S3 i Maj!

ska väl satsa på 540 eventuellt 720 i slutet av säsongen och bryta benen?
backflip hade jag också tänkt pröva men problemet är ju att jag bara kanske satt den 20-30 gånger på mattan...frontflip prövade jag på en kompis bakgård förra året=gick inte bra må jag säga...
så ska fösöka sätta frontflip då kanske inte i backen men iaf hemma:D
edit:ja juste glömde ju...
lära mig o raila bättre...

Senast ändrad:
backflip, cab 360, några mer avancerade rails och kanske barrelroll om det finns bra med puder :)

har ni hört om tricket kaninen i hatten? ska försöka mej på det iaf får se om jag törsch!

nån volt, lincoln troligtvis, må oxå träna på sw! kanske lite mera 7or maybe me en liten grab på den o självklart ska ja försöka sätta lite kringloor på boxar/rails:)

JockeLundhag sa:
nån volt, lincoln troligtvis, må oxå träna på sw! kanske lite mera 7or maybe me en liten grab på den o självklart ska ja försöka sätta lite kringloor på boxar/rails:)
samma här ;P, men hellre backflip en lincon:P

Tillbaka
Topp