Vad är det för Handskar?

adamreivant

Ny medlem
Vad är det för Handskar?
Tja jag har sett att det finns många som har ett par handskar med typ skelett som motiv på undersidan.
dom e svarta och vita.
vad heter dom? och vart kan man köpa ett par såna?

Vad är det för Handskar?
Antingen är de Granade Crypt 82 eller Granade Acrylic horror business

De är rikiga Park Gloves, men personligen tycker ja de är mer Pipe gloves. inge vidare ha då de är kallt ute, för dom är då SJUKT tunna, (har en polare som har dom) , själv skulle jag inte vela ha dom för dom är så kalla. men dom är sjukt snygga, men jag anser dom som pipe gloves, eller Vår Gloves .

Vad är det för Handskar?
Jag letar efter fingervantarna... jag tittade på google och då hittade jag dom, de heter typ Grenade Gloves Misfits...
nån som vet var man kan köpa dom?

Vad är det för Handskar?
Junkyard.se tar in Granade Acrlic Horror Business va jag vet .
dom kanske möjligt vis gör de om du ber dom snällt ? o,0' ?
eller om du har riktigt tur.

Vad är det för Handskar?
Ohm1e sa:
inge vidare ha då de är kallt ute, för dom är då SJUKT tunna, (har en polare som har dom) , själv skulle jag inte vela ha dom för dom är så kalla. men dom är sjukt snygga, men jag anser dom som pipe gloves, eller Vår Gloves .
men man har ju fingervantar under så e dem varm som en bastu nästan :)

Vad är det för Handskar?
Vill du vara varm å go kan du ju alltid köpa "misfitten" som är en tumvante från grenade med misfitsmotiv och en medföljande pipeglove i samma tema som innehandske, passar till alla tillfällen såväl vardag som fest.. går väl loss på tusenlappen ungefär hos välsorterade grenadeåterförsäljare.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp