Ang switch så är det inte tvärtom. Det är helt enkelt bara lättare att åka switch och kolla runt "fel axel". När man snurrar i luften kommer det ändå kännas fel att snurra åt höger Om man nu är rightare)Foxxi sa:awesome... så min "unnatural" är right side och min "natural" är left side -.^ men om jag åker switch är det tvärtom för mig :D knaz...
det är ju drf jag tycker det är skumt med sw, för jag tkr de e lättare att snurra rightside switch, men vanligt äre leftside som gäller hehev-larsson sa:Ang switch så är det inte tvärtom. Det är helt enkelt bara lättare att åka switch och kolla runt "fel axel". När man snurrar i luften kommer det ändå kännas fel att snurra åt höger Om man nu är rightare)Foxxi sa:awesome... så min "unnatural" är right side och min "natural" är left side -.^ men om jag åker switch är det tvärtom för mig :D knaz...
Så länge du gör 180´s ja. Snurrar du mer än så så fattar du vad jag menar. Det är så för mer eller mindre alla som åker skidor.Foxxi sa:det är ju drf jag tycker det är skumt med sw, för jag tkr de e lättare att snurra rightside switch, men vanligt äre leftside som gäller hehev-larsson sa:Ang switch så är det inte tvärtom. Det är helt enkelt bara lättare att åka switch och kolla runt "fel axel". När man snurrar i luften kommer det ändå kännas fel att snurra åt höger Om man nu är rightare)Foxxi sa:awesome... så min "unnatural" är right side och min "natural" är left side -.^ men om jag åker switch är det tvärtom för mig :D knaz...