Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ang switch så är det inte tvärtom. Det är helt enkelt bara lättare att åka switch och kolla runt "fel axel". När man snurrar i luften kommer det ändå kännas fel att snurra åt höger Om man nu är rightare)Foxxi sa:awesome... så min "unnatural" är right side och min "natural" är left side -.^ men om jag åker switch är det tvärtom för mig :D knaz...
det är ju drf jag tycker det är skumt med sw, för jag tkr de e lättare att snurra rightside switch, men vanligt äre leftside som gäller hehev-larsson sa:Ang switch så är det inte tvärtom. Det är helt enkelt bara lättare att åka switch och kolla runt "fel axel". När man snurrar i luften kommer det ändå kännas fel att snurra åt höger Om man nu är rightare)Foxxi sa:awesome... så min "unnatural" är right side och min "natural" är left side -.^ men om jag åker switch är det tvärtom för mig :D knaz...
Så länge du gör 180´s ja. Snurrar du mer än så så fattar du vad jag menar. Det är så för mer eller mindre alla som åker skidor.Foxxi sa:det är ju drf jag tycker det är skumt med sw, för jag tkr de e lättare att snurra rightside switch, men vanligt äre leftside som gäller hehev-larsson sa:Ang switch så är det inte tvärtom. Det är helt enkelt bara lättare att åka switch och kolla runt "fel axel". När man snurrar i luften kommer det ändå kännas fel att snurra åt höger Om man nu är rightare)Foxxi sa:awesome... så min "unnatural" är right side och min "natural" är left side -.^ men om jag åker switch är det tvärtom för mig :D knaz...