blocparty
Ny medlem
Vad Behöver Man Fixa När Man Skall Jobba I Örike?
Det är så att jag och en polare sakll ner i januari till Bad Gastein, och vi undrar vad man behöver fixa när man ska jobba där nere.
Med det menar jag till exempel, nytt bankkonto osv? Vore väldigt tacksam om någon visste det?
Tack för snabbt svar!
adda tankare@hotmail.com om ni har svar på detta och tycker det är lättare att svara över msn!
kram Fredde
Med det menar jag till exempel, nytt bankkonto osv? Vore väldigt tacksam om någon visste det?
Tack för snabbt svar!
adda tankare@hotmail.com om ni har svar på detta och tycker det är lättare att svara över msn!
kram Fredde