Jo parken är väldigt uppdelad, antingen åkar man svart linje, röd linje eller raillinje. Skulle vara bättre med lite varationalwaysCrash sa:tycekr att de ska va mer varierat som tex att i röda linjen är det 6? hopp i rad men inga rails, ska va mer varierat med rails och boxar bland hopp istället för alla rails på samma ställe..
Dock så måste jag försvara parkarbetarna runtom i landet. I Åre är det Laffa och Gotte som är Bräckeparken. Dom har sjukt mycket idéer och gör mycket saker, likadant är det i Sälentrakten samt på många andra ställen. Det som sätter käppar i hjulen är främst ledningarna (exempelvis Skistar har inte fattat att bra park = bra reklam) och gnälliga jibbers som alltid vill ha saker annorlunda. Det går ju inte att ha en park som passar till alla men om alla skulle gnälla mindre och exempelvis ta en spade själv när railkickarna är dåliga, då skulle parkerna hålla shapen bättre och parkvärdarna skulle kunna lägga mer energi på kreativa idéer som skulle passa flera.EricWibaeus sa:problemet med nästa alla svenska parker:
dåligt underhåll
inget nyskapande
utveckla nya ställen å sätta railsen på, förnya SAMTLIGA linjer, börja ta er själva på allvar samt ge mer tid åt parken i prepareringarna.
Nu ska jag skriva som alla balla killar gör.JimJim sa:Dock så måste jag försvara parkarbetarna runtom i landet. I Åre är det Laffa och Gotte som är Bräckeparken. Dom har sjukt mycket idéer och gör mycket saker, likadant är det i Sälentrakten samt på många andra ställen. Det som sätter käppar i hjulen är främst ledningarna (exempelvis Skistar har inte fattat att bra park = bra reklam) och gnälliga jibbers som alltid vill ha saker annorlunda. Det går ju inte att ha en park som passar till alla men om alla skulle gnälla mindre och exempelvis ta en spade själv när railkickarna är dåliga, då skulle parkerna hålla shapen bättre och parkvärdarna skulle kunna lägga mer energi på kreativa idéer som skulle passa flera.EricWibaeus sa:problemet med nästa alla svenska parker:
dåligt underhåll
inget nyskapande
utveckla nya ställen å sätta railsen på, förnya SAMTLIGA linjer, börja ta er själva på allvar samt ge mer tid åt parken i prepareringarna.
Jag tror att många utav oss (ja jag gnäller också) som gnäller, inte är så kreativa så att vi tänker "dålig kick, jag tar en spade själv så kan jag snacka med parkvärdarna om min idé senare"... för om vi hjälper till så kommer parkvärdarna att lyssna på oss mera och sen vidarebefodra våra önskemål till ledningen. För det är nog tyvärr den väg vi måste gå för att omforma parkerna.
Så kortfattat "nu börjar vi hjälpa till mer, gnälla mindre och bjuda parkvärdarna på öl så dom tycker vi är snälla och gör som vi vill".
...Med glimten i ögat...
//Jim
om jag inte tar fel finns det visst rails i röda,? men märkte att dom inte va spec. bra när jag va där...alwaysCrash sa:tycekr att de ska va mer varierat som tex att i röda linjen är det 6? hopp i rad men inga rails, ska va mer varierat med rails och boxar bland hopp istället för alla rails på samma ställe..
Tycker att backarna vid totthummeln skulle vara sjukt bra för park. Fast det kommer ju inte hända eftersom de byggt pipe i bräcke, och då skulle man behöva en till lift.Snooo sa:Vart tycker ni man ska flytta parken då? Jag tror inte skistar vill bygga någon park i nuvarande nedfarter.
Finns det ingen plats där man kan röja lite skog och sätta upp liftar?
Jag tycker att det bästa vore om man i Bräcke hadde gröna och blå linjer.
Och att man bygger en helt ny park någon annnanstans med flera röda och svarta linjer.
Jim du har jävligt bra syn på de här!JimJim sa:Dock så måste jag försvara parkarbetarna runtom i landet. I Åre är det Laffa och Gotte som är Bräckeparken. Dom har sjukt mycket idéer och gör mycket saker, likadant är det i Sälentrakten samt på många andra ställen. Det som sätter käppar i hjulen är främst ledningarna (exempelvis Skistar har inte fattat att bra park = bra reklam) och gnälliga jibbers som alltid vill ha saker annorlunda. Det går ju inte att ha en park som passar till alla men om alla skulle gnälla mindre och exempelvis ta en spade själv när railkickarna är dåliga, då skulle parkerna hålla shapen bättre och parkvärdarna skulle kunna lägga mer energi på kreativa idéer som skulle passa flera.EricWibaeus sa:problemet med nästa alla svenska parker:
dåligt underhåll
inget nyskapande
Jag tror att många utav oss (ja jag gnäller också) som gnäller, inte är så kreativa så att vi tänker "dålig kick, jag tar en spade själv så kan jag snacka med parkvärdarna om min idé senare"... för om vi hjälper till så kommer parkvärdarna att lyssna på oss mera och sen vidarebefodra våra önskemål till ledningen. För det är nog tyvärr den väg vi måste gå för att omforma parkerna.
Så kortfattat "nu börjar vi hjälpa till mer, gnälla mindre och bjuda parkvärdarna på öl så dom tycker vi är snälla och gör som vi vill".
...Med glimten i ögat...
//Jim