Vad döljer sig under ditt ctrl+v?

Blää idag drömde jag en läskig dröm.
Var i Dundret och lekte i hoppen som var under DSO, som dom flesta vet är dom landningarna korta så man overshootade ganska lätt. Nåväl, jag hängde iaf där och bara gled runt. Skulle köra en late 180 i första hoppet. Börjar med att inrunet är helt jävla cp så jag tappar all fart och sätter mig och pressar på skidorna sista biten för att inte komma förkort. Jag måste ha fått helt sjukt med fart av det och sen hade någon byggt om kicken!!!!
Jag hoppar och tänker i luften, fan jag kommer ju landa svinbra! Jag flyger som en fågel och helt plötsligt när jag gjort 180in så bara svävar jag vidare! Gör en 180 igen för jag vet inte om jag vill landa switch när jag overshootar. Börjar tveka hur jag ska landa så jag gör iaf en 360 till och jag har flyygit långt som faaaan undertiden. Min enda tanke är - JAG KOMMER DÖ! . Hör hur folket i parken blir livrädda och vet att jag kommer dö. Men just när jag är över ett lite brantare parti så slutar jag sväva uppåt och far neråt landning. MEN! Min ena skda löses ut och nu vet jag att jag kommer dö! - Fan det här kommer bli hårt!!!
Hur som helst så gör jag på något sätt en clean landning med bara en skida från 100meter upp i luften till en relativt platt landning. Jag klarade mig!

Sen vaknade jag ofc bläää :(

hahahaha de ska man inte göra^^.. de va ett sjukt roligt skämt jag å en polare hittade på för aslänge sen.. tror inte de funkar... haha

meeen! en sak man kan göra är att koka dom.. jag har hört folk som gjort de å de borde funka.. men jag har ingen aning :S
annars kan du ju korsa dom om dom äär utdragna?

haha mitt ctrl+v :D

Det är viktigt att välja en tältplats avlägset från boningshus och inte på mark som används för jordbruk. Välj också att slå upp tältet på tålig mark och inte i använd betesmark eller plantering.

ja å danne åkte ut till semla sen hoppa ja i nått litet hopp sen märkte ja att ja kom aldeles förfort när ja landa å skulle bromsa för en stor jävla stock som låg rakt över hela skiten, då nita ja bak å frambromsen å svängde sen vare as löst i en stor jävla grop så hjulet grävde ner sig å hela crossen gjorde typ en 180 sen låg ja där haha xD

- s t å l i s säger:
whazzup?
KevinHolmbom säger:
de betyder ?
KevinHolmbom säger:
hur e läget ?
- s t å l i s säger:
läget, vad gör du typ? : )

newby0713 (1 month ago)
+2 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply | Spam
Her name is Laci Rice, and unfornately I went to school with her. She would sit at lunch with us and randomly scream random words out (like "coffee". She also had the audacity to cheat on one of my friends with another chick. I hate her with a passion. So if anyone is in the Harrodsburg area and you see her, do me a favor; call her a whore.

Tillbaka
Topp