Vad fick du för skidprylar i julklapp?

Yatzy

Ny medlem
Själv fick jag en liten rygga av min sambo, en vit-och-svartspräcklig DaKine Heli 11L.

Jag blev jätteglad över klappen och det är en fin liten rygga som verkar ha allt jag behöver i en snygg, kompakt design.

Det fanns lite skidgrejer bland mina julklappar till henne också; stighudar, alpine-trekers och teleskopstavar. Så nu kan vi tura tillsammans, om hon tycker det är kul förstås...

God jul till er alla! Må vädergudarna vara oss nådiga denna säsong. Nu ska jag göra lite nytta (jag är på jobbet, någon ska ju vara det också...).

Senast ändrad:
Rossignol s4 och pooleeees var skidgrejerna jag fick

ryggskydd, pjäx & skidbag, filmen Hands Up, prenumeration på tidningen Åka skidor och pengar att köpa skidor för ;)

salomon gangster, en bag man kan ha pjäxorna i :) å några skid tröjor, skid sockar :)

Senast ändrad:
Ryggskydd, Skidstrumpor och typ en grej man stoppar huvet igenom så funkkar de som halsduk/bandana

jiberish tee, salomon spk pro, skullcandy iCon 2 lurar, ipod nano att åka skidor med då jag inte vill köra sönder min touch, och random tall-tees :)

3500 blir skidor, alt nytt objektiv till kameran :D men lutar nog mest åt skidor :) Köpte även ett par begagnade skidbyxor, ett par gula salomon (tidigare ägda av Sverre Liliequist) Till mig själv i julklapp häromdagen :)

salomon spk kaos (skit köna!!), oakley crowbar, smith holt hjälm..skidor och bindning mm har man väl köpt själv:)eller..kanske inte betalade allt själv?..

Tillbaka
Topp