N
NOFFOGGE
Guest
Vad fick du i julklapp ?
fick völkl ledge , pjäxor, spy googles, en blixt till kameran och lite små grejjer
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick också en Rubik's Kub. :S jag ville inte ens ha en sån :P Min far sa att ja kunde ha den o klura på när jag åkte buss till kläppenstubbis_jr sa:När det gäller skidgrejer?
Jacka, Oakley Crash
Brallor, Peak Performance Rail Pant
Goggles, Smith Phenom Deathray Ltd.
Stavar, K2 Silencer
Och lite icke-skidgrejer då... Typ pengar, ny förstärkare och en Rubik's Kub xD
frågan är hur fan du kan få så jävla mycket grejer.lloydan sa:vad vare för kul med det?artisty sa:hahalloydan sa:SPK pjäxor, Oakley ställ, skidor, stavar, kläder, Sweet HC Trooper hjälm och pengar, ca. 5000 kr.
ja på min lista vare väll godis, lägger ju på lite tyngd = mer fart och mer stabilitet
ja håller med till 100% helt sjuktjona_than sa:herregud svenskar, sej att ni skämtar!!!! man mår ju dålit av att se hur bortskämda ni är! saker som man jobbar extra i flera månader för att kunna köpa går ni och får i julklapp av mormor!! nu blev ja banne mej deprimerad..
Jag kan rubiks kub utantill, klarar den på knappt 2 min :Pstoffe_H sa:Jag fick också en Rubik's Kub. :S jag ville inte ens ha en sån :P Min far sa att ja kunde ha den o klura på när jag åkte buss till kläppenstubbis_jr sa:När det gäller skidgrejer?
Jacka, Oakley Crash
Brallor, Peak Performance Rail Pant
Goggles, Smith Phenom Deathray Ltd.
Stavar, K2 Silencer
Och lite icke-skidgrejer då... Typ pengar, ny förstärkare och en Rubik's Kub xD![]()