Vad fick ni i julklapp? aka skrytartråden

spoorky

Ny medlem
Såja, julen är här och paketen byter ägare världen över. Så då undrar nog alla vad folket fick i julklapp?

Så dela med er av vad ni fått i år!

Själv har jag fått:
Gant tröja
5pack björnborg kalsonger
Line hacket jacka
Godis
Skidstrumpor
Byggsats
Mössa
Iphone laddare
Parfym

Senast ändrad:
En ask chocklad o en ljuslykta. Men det bästa, efter en o annan pilleknarkare, var att få axla o gå in i tomte-rollen. Skönt med lite IRL-action, för ombytes skull.

Förväntade mig ingenting men hade hintat om en GoPro då det är det enda jag vill ha, även om jag känner mig för gammal för att önska något.

Fick en världens b-kamera från 2010. Sämst ljudupptagning och bilden är katastrofal. Men det är väl tanken som räknas?

Suck. Hade hellre tagit 1000kr i handen.

@ jeppenator vid rätt längd; Wille L kommer va så sjukt stokad när du med dessa gör underverk i sk mikro-pauser under dina days of Alpine-garage-sales ;) Fråga, blir det bäst att nyttja dessa stärkande moves innan lr efter kaffet??

Säsongskortet till en av de lokala anläggningarna. Skönt att ha två för variationens skull! :D

Hade gjort ett aktivt val med familjen att inte ge något och att jag inte skulle ge nått. Men när väl Feta tomten kommer som för övrigt var en kärring med för mycket alkohol i kroppen börja ropa upp mitt namn så blir man förbannad. tog mina paket, öppnade dom och alla hade ignorerat att jag inte behövde några klappar.
Det hela slutade med en Per Morberg bok, rakapparat, snus, handskar, biobiljett och lite annat.
Känns ändå helt okej att få detta när jag inte spenderat en spänn i jul.

Jag i egen hög person fick:

Line pin pole
2000 kr bidrag till nya skidor
en tall tee

där satt den :)

Jag fick en 46 tum led TV och en Galaxy S3 mini
Handlade dem nyss på NetonNet som lagt ut mellandagspriserna redan nu
3490 för tv
2222 för telefonen

@Akanixie va ju schyssta klappar ju!! Men, innan nyår äre du som axlar rollen som familjens Al Gore:ska talesman, då ni ej skulle ha nå klappar. Köp några helrör o samla familjen. Bortsett från de globala fördelarna kanske en o annan ev. inom-familjär oklarhet oxå utreds. Lr så bli're bara partaj :) Go for it!
@JohEng Jag gläds å dina vägnar, men i framtiden hoppas jag tall tee= tall(er) ski's ;) Men vem fa'an e jag att proklamera... Dvs ha sköjj på lagg :)

North Face Skaljacka, några nya skjortor samt lite cash. Sigma 17-70 2.8-4.0 OS here we come!

Fick en termometer. Själv skänkte bort 2000-spänn till de som behöver tak över huvudet. Skapligt pretto va?

God jul på Er alla!

Senast ändrad:
@ Axel_L Jaha, vare nån Tamaguchi-grej lr kör du flyttlasset mot typ Senegal efter nyår?

spoorky sa:
Såja, julen är här och paketen byter ägare världen över. Så då undrar nog alla vad folket fick i julklapp?

Själv har jag fått:
Gant tröja
Line hacket jacka
Godis
Skidstrumpor
Byggsats
Mössa
Iphone laddare
Parfym
Glömde dom att ge självaste iphonen till dig? :lol::D

Akanixie sa:
spoorky sa:

Själv har jag fått:
Gant tröja
Line hacket jacka
Godis
Skidstrumpor
Byggsats
Mössa
Iphone laddare
Parfym
Glömde dom att ge självaste iphonen till dig? :lol::D
Har haft iphone sedan länge men laddarna har ju en tendens till att gå sönder titt som tätt..

Ett par Dynafit Beast
en resa till New York
en macbook pro 17tums
och sist men inte minst en Audi r8

fan rätt schysst alltså

Riskokare för kolhydratladdning
Hobbit-dvdn så jag kan se tvåan på bio nu
isyxa som säkert blir bra att ha

Tillbaka
Topp