Vad för goggles till denna?

crowbar eller ett par smith phenom (tror jag dom heter) är nog snyggast

kör smitharna enligt mig, alla typ kör ju crowbar ;)

crowbar kostar typ tusen +

Senast ändrad:
kör inte på crowbar ala har dom kör på ett par anon googles tycker jag finns på www.junkyard.se jag tycker iallafall att dom är snygg... så äckligt många som kör med crowbar ju visst crowbar är hyfsat snygga men ALLA har dom ju. kör på ett par anon

och crowbar kostar ju en del också

orka jättespejsade :P

nää vill defenitivt ha något cleant, som passar till matt svart hjälm, pris är väl inget problem men alltid trevligt om dom ligger på någorlunda sofistikerade priser...

Jag kan fixa ett par helt nya matt svarta Oakley Crowbar med svart spegellins åt dig :D

o_crowbar_mtblkblkird_07.jpg

Senast ändrad:
Okej tack för tipsen!

Men angående färg, är det svarta ramar som gäller till svarta hjälmar? Eller funkar det med andra färger också?

Kommer att ha detta till ett röd/grått ställ iaf iår...

jag skulle nog tycka att en ram med ganska stark kontrasterande färg skulle sitta fint.. kanske silver eller röd så det går med resten av stället

vita figment med antingen silver eller guld lins, mitt tips, helt klart cleanast till svart hjälm. Crowbar är uttjatat. Svårt att hitta en röd som matchar det röda i stället, ser bara sketchy ut om det är en annan nyans av röd.

Senast ändrad:
Jag funderar också på att köpa scott voltage mx men vet inte vilken färg jag ska köpa. Tycker också att brown e snygg men white kanske passar bättre till min bruna hjälm?

puder4life sa:
Okej tack för tipsen!

Men angående färg, är det svarta ramar som gäller till svarta hjälmar? Eller funkar det med andra färger också?

Kommer att ha detta till ett röd/grått ställ iaf iår...
lol?

nej om man har en annan färg än svart så kommer det en naken man och våldtar dej fattar du väl...

Tillbaka
Topp