Vad för skateboard?

• Trådstartare Trådstartare CM
  • Start datum Start datum

CM

Ny medlem
Vad för skateboard?
Tja jag ska köpa en ny skateboard för max 1000kr men helst under. Det ska vara en streetskateboard kan ingenting om vilka märken som är bra så undrar om någon kan hjälpa mig. Spelar skostorlek någon roll på brädans storlek? min storlek på skor är iaf 45,5 ungefär.

Senast ändrad:
Vad för skateboard?
Antingen så är jag mycket värdelös på att läsa eller så en mycket märklig formulerad fråga!!

Men antar att du ska ha en komplett! Kollat Junkyard, Boardstore osv.?

Top12.se har annars en komplett under 1000 laxen!

Senast ändrad:
Vad för skateboard?
Fat-O sa:
Antingen så är jag mycket värdelös på att läsa eller så en mycket märklig formulerad fråga!!

Men antar att du ska ha en komplett! Kollat Junkyard, Boardstore osv.?

Top12.se har annars en komplett under 1000 laxen!
fyfan inte top12. gå in på streetlab.nu och köp deras bräda, den e billig!. Köp en DGK lr cliche bräda annars., dom e steez asså.

Vad för skateboard?
Ska nog köpa en bananaz om dom är bra? Men vet inte vilka truckar osv man ska ha till street så om någon kan säga upp vilka delar från bananaz.se man ska ha skulle vara nice :)

Senast ändrad:
Vad för skateboard?
har du 45,5 i skostorlek är nog en 8" i bredd bra, köper du en komplett på bananaz får du ju också riktigt schyssta truckar till, blank brädorna är helt okej, desvärre är de billiga hjulen inget vidare, men de funkar. helt klart en bra första bräda iallafall!

Vad för skateboard?
Bräda: Banana blanks

Truckar: Venture superlite low/high

Hjul: Bananaz duro hjul

Kullager: Ampethamine ABEC5

Grip: Jessup

= 985kr

Det skulle jag tagit iallafall

Vad för skateboard?
Venture superlite Low, är exempelvis en bra truck för street , btw ampethamine kullagrerna är inte
bra, satsa på något lite bättre där.

Senast ändrad:
Vad för skateboard?
Ampethamine ABEC7 om jag tar dom istället då Mr_Brun?

Och är det nån större skillnad på hjulen?

Senast ändrad:
Vad för skateboard?
köp i bananaz! Hade min i cirka 3,5 timme. sen sa det knäck. bara kex kvar:P

Top12 brädorna äger ut bananaz. top12:s brädor är kall limmade och håller därmed bättre:)

Vad för skateboard?
Köp min för 850kr
det är en birdhous
black6 serien
7,75bräd
force truckar
ricta hjul.
Den är knappt använd för jag har precis börjat cykla. den är bara sliten på undersidan.
Hör av dej. kan skicka men du betalar frakt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp