Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sport conradFörresten har du något tips om var man kan köpa dom till bästa pris?![]()
Haha ni killar alltså! Med tanke på att han ska ha dem i parken så borde han inte ha alltför breda..Henk021 sa:måste ju ha nåt manligare ( för antar att du är kille) minst 100 mm i midja är ju givetfinns många 100+ som går sjukt bra i pisten också på köpet får man bätre flyt i puder
HADE!
men ett par 90 eller 100 kommer man ju lätt runt med i parken. Line tycker jag ju är perfekt, prophet 90 är enligt en vän den ultimata Åre skidan, släng på en 100 eller 115 så ska det nog funka i österike med.denisan sa:Haha ni killar alltså! Med tanke på att han ska ha dem i parken så borde han inte ha alltför breda..Henk021 sa:måste ju ha nåt manligare ( för antar att du är kille) minst 100 mm i midja är ju givetfinns många 100+ som går sjukt bra i pisten också på köpet får man bätre flyt i puder
HADE!
Tro mig..din pillesnopp växer inte 5 centimeter bara för att du ökar med 1 cenimeter i midjan på dina skidor ;P
Hehehe bra svar som är så sant så! Min växte fan inte alls även om jag hade 136 i midjan...denisan sa:Haha ni killar alltså! Med tanke på att han ska ha dem i parken så borde han inte ha alltför breda..Henk021 sa:måste ju ha nåt manligare ( för antar att du är kille) minst 100 mm i midja är ju givetfinns många 100+ som går sjukt bra i pisten också på köpet får man bätre flyt i puder
HADE!
Tro mig..din pillesnopp växer inte 5 centimeter bara för att du ökar med 1 cenimeter i midjan på dina skidor ;P
100+ är inte mycket i parken, runt 100-115 är perfekt för allroundskidor för en normalbyggd kille med någorlunda bra teknik. Kolla t ex på nya Kung Fujas, den storleken blir nog bra.denisan sa:Haha ni killar alltså! Med tanke på att han ska ha dem i parken så borde han inte ha alltför breda..Henk021 sa:måste ju ha nåt manligare ( för antar att du är kille) minst 100 mm i midja är ju givetfinns många 100+ som går sjukt bra i pisten också på köpet får man bätre flyt i puder
HADE!
Hyrde ett par wayback för ett par veckor sen och tyckte det var väldigt lättåkta, både i och utanför pisten.EsseriztatioN sa:K2 wayback e både awesome i offpist och i backen.
Väldigt lättsvängda!