Vad för trick gör jag ?

Vad för trick gör jag ?
Dannee sa:
öö Okej :S ? haha hur gör man typ flatspin 7a och 5a då hur ser det ut ?
va tror du? ifa de e 7 så blir de ett helft varm mindre;P å 5 brykar man ju göra så de vet du väl hur de ser ut??

Vad för trick gör jag ?
nej fan ja kom på mistyn är ju en 12:a för om man tittar noga så snurrar han en 900 men man ska väl + på volten oxå de blir ju misty 12 andra å flat 12 första eller jag lär ju helt ute å cykla nu:D??

Vad för trick gör jag ?
freppen sa:
nej fan ja kom på mistyn är ju en 12:a för om man tittar noga så snurrar han en 900 men man ska väl + på volten oxå de blir ju misty 12 andra å flat 12 första eller jag lär ju helt ute å cykla nu:D??
om vi säger så här..

vad gör du på den här sidan?..

första = d-spin 9
andra = misty 9

btw, vet du hur kangaroo flip ser ut?, det är flatspin

Senast ändrad:
Vad för trick gör jag ?
freppen sa:
haha om man tittar noga gör han 540 plus inverteringen

Vad för trick gör jag ?
Odlander sa:
freppen sa:
om vi säger så här..

vad gör du på den här sidan?..

första = d-spin 9
andra = misty 9

btw, vet du hur kangaroo flip ser ut?, det är flatspin
ja jag vet vad kangaroo är:P men da va nån som sa till mig att man skulle räkna inn volten oxå:P:P men de är de ju inte.. så den första är ju flat 9 och den andra misty 9:P

Vad för trick gör jag ?
Flat SPIN är ingen volt^^

den första är d-spn 9 och den andra misty 9. Fast möjligt att båda är olika varianter av misty 9, men det tror jag inte

Tillbaka
Topp