straightlinegunde11
Medlem
Vad för trick gör jag ?
Hej här är två klipp när jag hoppar och jag undrar vad tricken heter som jag gör ?
//Dannee
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hur kan du få den första till bio jag slänger ju mig bakåt ?EricWibaeus sa:typ bio på den första
varf-r frågar du då om du vet? och jag skulle säga dspin9 och Bio 9Dannee sa:hur kan du få den första till bio jag slänger ju mig bakåt ?EricWibaeus sa:typ bio på den första
va tror du? ifa de e 7 så blir de ett helft varm mindre;P å 5 brykar man ju göra så de vet du väl hur de ser ut??Dannee sa:öö Okej :S ? haha hur gör man typ flatspin 7a och 5a då hur ser det ut ?
Misty, är en frammåt vålt me rotation, bio spin, de är ungefär som att man nästan corkar frammåt .Dannee sa:vad är skillnaden på misty och bio ?
om vi säger så här..freppen sa:nej fan ja kom på mistyn är ju en 12:a för om man tittar noga så snurrar han en 900 men man ska väl + på volten oxå de blir ju misty 12 andra å flat 12 första eller jag lär ju helt ute å cykla nu:D??
haha om man tittar noga gör han 540 plus inverteringenfreppen sa:nej fan ja kom på mistyn är ju en 12:a för om man tittar noga så snurrar han en 900 men man ska väl + på volten oxå de blir ju misty 12 andra å flat 12 första eller jag lär ju helt ute å cykla nu:D??
ja jag vet vad kangaroo är:P men da va nån som sa till mig att man skulle räkna inn volten oxå:P:P men de är de ju inte.. så den första är ju flat 9 och den andra misty 9:POdlander sa:om vi säger så här..freppen sa:nej fan ja kom på mistyn är ju en 12:a för om man tittar noga så snurrar han en 900 men man ska väl + på volten oxå de blir ju misty 12 andra å flat 12 första eller jag lär ju helt ute å cykla nu:D??
vad gör du på den här sidan?..
första = d-spin 9
andra = misty 9
btw, vet du hur kangaroo flip ser ut?, det är flatspin
joo men jag undrade vad tricken heter och ibland så plussar man ju på volten och spinnen !n0m1z sa:kan du inte se hur många varv du snurrar själv eller?