zeffe
Medlem
Vad för Trick ska jag göra på SLOPE STYLEN imorgon
Hejsan, det är en tävling som börjar imorgon och jag är lite osäker på vad jag ska göra för trick för att få bra poäng..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
dom jag tävlar mot sätter knappt 360 men ändå
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kan typ göra " osäker 720 " "och klockren 540 " och " "osäker som fan Bakotvolt "
och " stabil som fan 360 mute " och " nosegrab " och stabil " 180 med grab "
och massa vanliga grabar och sånt svammel.
om ni skulle välja typ 3 eller 4 trick som jag skulle göra eller testa ngt annat så kommerntera please
..... + jag har gjort 2 stycken 900 som jag klarat i mitt liv för typ 2 veckor sedan.
....................................... Det är typ 5-8 meter långt gap i hoppet
dom jag tävlar mot sätter knappt 360 men ändå
Jag kan typ göra " osäker 720 " "och klockren 540 " och " "osäker som fan Bakotvolt "
och " stabil som fan 360 mute " och " nosegrab " och stabil " 180 med grab "
och massa vanliga grabar och sånt svammel.
om ni skulle välja typ 3 eller 4 trick som jag skulle göra eller testa ngt annat så kommerntera please
....................................... Det är typ 5-8 meter långt gap i hoppet