Vad för trick?

Vad för trick?
Åker du vanligt in i hoppet så ser det ut som en misty 7.Men om du åker sw så ser det ut som en sw cork/dspin 5. Så säg mig,Åker du sw eller vanligt in i hoppet? =)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp