gabbe_snowboard
Ny medlem
vad ger din sponsor dig?
tja jag undrar om man skaffar sponsor vad ger dom en:D:lol:
Det där är nog ett standardkontrakt, för det låter precis som min situationPuderslaktarn sa:Har samma sponsor som roobert, sponsorn ger mig pengar samt personalrabatt mot att jag jobbar där 47 veckor om året minus röda dagar och helger, resten av tiden får jag göra vad fan jag vill
Låter ju mer som ett jobb :PPuderslaktarn sa:Har samma sponsor som roobert, sponsorn ger mig pengar samt personalrabatt mot att jag jobbar där 47 veckor om året minus röda dagar och helger, resten av tiden får jag göra vad fan jag vill
Asfaltsläggare är ingen dum idé, faktiskt. Jädra massa jobb på sommaren och "automatisk" permittering på vintern.Sammmyboy sa:Så istället för att bli sponsrad borde man bli asfaltsläggare och säsongsjobba för att kunna åka maximalt med skidor under vinterhalvåret?
Om vi ska vara helt oärliga med oss själva :|
Önskar jag var asfaltsläggare!PhatFred sa:Asfaltsläggare är ingen dum idé, faktiskt. Jädra massa jobb på sommaren och "automatisk" permittering på vintern.Sammmyboy sa:Så istället för att bli sponsrad borde man bli asfaltsläggare och säsongsjobba för att kunna åka maximalt med skidor under vinterhalvåret?
Om du inte hellre vill vara lyxhora åt nåt vintersportföretag...Sammmyboy sa:Så istället för att bli sponsrad borde man bli asfaltsläggare och säsongsjobba för att kunna åka maximalt med skidor under vinterhalvåret?
Ja eller prins i nåt land och kunna glida runt lite som jag vill...rabbit sa:Om du inte hellre vill vara lyxhora åt nåt vintersportföretag...Sammmyboy sa:Så istället för att bli sponsrad borde man bli asfaltsläggare och säsongsjobba för att kunna åka maximalt med skidor under vinterhalvåret?