vad ger din sponsor dig?

vad ger din sponsor dig?
Får ett belopp pengar jag kan göra vad jag vill med baserat på hur många timmar jag "arbetar" åt min sponsor. Behöver inte bära några kläder med sponsorns logga eller så på fritiden, utan endast då jag utför uppdrag åt min sponsor.

vad ger din sponsor dig?
Har samma sponsor som roobert, sponsorn ger mig pengar samt personalrabatt mot att jag jobbar där 47 veckor om året minus röda dagar och helger, resten av tiden får jag göra vad fan jag vill

vad ger din sponsor dig?
Puderslaktarn sa:
Har samma sponsor som roobert, sponsorn ger mig pengar samt personalrabatt mot att jag jobbar där 47 veckor om året minus röda dagar och helger, resten av tiden får jag göra vad fan jag vill
Det där är nog ett standardkontrakt, för det låter precis som min situation :)

vad ger din sponsor dig?
Min sponsor (landstinget) ger mig pengar efter hur många volontärtimmar jag gör på sjukhuset! tex jobbar jag gratis i 5h så får jag ca 600 kr! sjukt nice! Jag behöver bara visa upp deras klädmärke under de timmar jag volontärarbetar!

vad ger din sponsor dig?
Puderslaktarn sa:
Låter ju mer som ett jobb :P

vad ger din sponsor dig?
^
1343742530572.jpg

vad ger din sponsor dig?
Down Skis er sponset av salg av tannbørster, produksjon av arkitektur, uanstendig mye kaffe og arbeid mellom midnatt og kl 02.45.

vad ger din sponsor dig?
Så istället för att bli sponsrad borde man bli asfaltsläggare och säsongsjobba för att kunna åka maximalt med skidor under vinterhalvåret?

Om vi ska vara helt oärliga med oss själva :|

vad ger din sponsor dig?
Sammmyboy sa:
Så istället för att bli sponsrad borde man bli asfaltsläggare och säsongsjobba för att kunna åka maximalt med skidor under vinterhalvåret?

Asfaltsläggare är ingen dum idé, faktiskt. Jädra massa jobb på sommaren och "automatisk" permittering på vintern.

vad ger din sponsor dig?
PhatFred sa:
Sammmyboy sa:

Asfaltsläggare är ingen dum idé, faktiskt. Jädra massa jobb på sommaren och "automatisk" permittering på vintern.
Önskar jag var asfaltsläggare!

vad ger din sponsor dig?
Sammmyboy sa:

Om du inte hellre vill vara lyxhora åt nåt vintersportföretag...

vad ger din sponsor dig?
Eller göra som tanten i usa som vann 4 miljaaaarrrrrder. då skulle jag köpa mig en egen anläggning och glida runt med polarna och importera brudar och vara full hela dagarna :)

vad ger din sponsor dig?
Mat, hushåll, kläder, resor, liftkort med mera. Utöver det så får jag även två gånger om året presenter förr en summa. Detta betalar min ena sponsor som jag haft hela mitt liv. De gör de för att min andra sponsor betalar de 2000 kronor i månaden till min första sponsor. Min andra sponsor sponsrar hela min familj med gratis sjukvård, skola för mig och min bror, vägar som min familj åker på och mycket mer.

Detta behöver jag inte göra ett skit för. Men det är nog bara för att mina sponsorer tycker om mig. Tycker du också borde söka denna spons

Tillbaka
Topp