Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara så att någon ska till Borga tors-sön?REO sa:Skar till och gjorde iordning dom nya hudarna, fräschade upp kanter, vallade två lager samt bytte ut trasiga antifrysplattor. Allt inför helgens lek.
Gjorde ingenting med utrustningen idag då jag befinner mig på annan ort men kan sticka in och säga att 2 par bindningar är ju inte så farligt, innan jag pensionerade mina JJ's hade den vänstra skidan 30 hål i sig och den högra 34, det är minst sagt en intressant syn.Lintan1 sa:Hittade ett par billiga Völkl Katana och slog till. Bestämde mig för att på en gång montera om dem och upptäckte till min fasa att det suttit 2 bindningar på den innan. I detta myller av pluggar och hål ville jag montera mina sth16 så att boot center hamnar nära recomended OCH att båda mina par pjäxor på 305 och 315 mm passar. Efter 45 min mätande satte jag borren i skidan och smackade dit bindningarna. Succé! Inga konstigheter. Hoppas bara bindningarna sitter kvar i skidan då hålen sitter ganska nära varandra...![]()

Jædrans fina hurru!Corin sa:Öppnade ytterligare ett paket. Ett avlångt den här gången. Nu behövs bara bindningar.
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/ab4acea1866ae1ec8045843a584001ca.jpg[/url]