vad gör ni i sommar?

vad gör ni i sommar?
Dra ner med kompisarna o chilla vid nåra olika badplatser o bara umgås hela dagarna lr skejta på nån bra spot :P

vad gör ni i sommar?
ha kul med polarna, hoppa studsmatta, filma, skejta.. ja allt möjligt! :)
längtar faktiskt lite till sommarn ;)

vad gör ni i sommar?
går i idé. nerå men cyklar, skate, inlines, seglar, kompisar, studsmatta, fEStaR, schteek...

Senast ändrad:
vad gör ni i sommar?
hoppa studsmatta, raila på tomten, hoppa från hopptorn/klippor, dra till camp active, kanske till någon rock festival, repa som fan med bandet, äta glass, träffa najsa tjejjer, strula, sex, sova aja typ så

vad gör ni i sommar?
jooose sa:
hoppa studsmatta, raila på tomten, hoppa från hopptorn/klippor, dra till camp active, kanske till någon rock festival, repa som fan med bandet, äta glass, träffa najsa tjejjer, strula, sex, sova aja typ så
schysst sommar jao.

btw, själv ska jag nog bada och äta glass sommarn.

vad gör ni i sommar?
OWester sa:
jooose sa:
schysst sommar jao.

det skulle bli det bäästa sömmarn i heela derees liv

vad gör ni i sommar?
jooose sa:
OWester sa:
jooose sa:
schysst sommar jao.

det skulle bli det bäästa sömmarn i heela derees liv
Bestefar-bäst

I sommar ska jag schteka B-)

vad gör ni i sommar?
Först ska jag jobba i tre veckor. Jag har fått jobb från landstinget så jag ska jobba inom vården. Efter det åker jag till kroatien och seglar i en vecka tillsammans med min familj och en annan familj. Vi har hyrt en jättestor båt. När jag kommer hem, så ska jag nog åka ut till mitt sommarställe som ligger på en ö i stockholms skärgård. Vi blir nog kvar där i lite mer en än vecka. Sen åker jag hem till Uppsala igen och är här en tid. Den 6 augusti börjar reggaefestivalen i Uppsala och sen ska jag gå på. Den slutar den 8:e augusti. Den 11:e augusti åker jag till Barcelona tillsammans med några kompisar. Vi ska vara där en vecka och har hyrt en jättefin lägenhet. Vi kommer nog åka en del skateboard där också. Den 18:e augusti åker vi hem till Sverige igen. Då har pappa precis fyllt år också. Sen börjar skolan efter några dagar.

vad gör ni i sommar?
förhoppningsvis shreeedd i fonna i slutet utav juni, därefter drar jag till nice för att slappa lite.. sen blir det downhill i åre en månad.

vad gör ni i sommar?
studsmatta, skate, vattenhopp i rättvik och orsa, och fixa summer railjam på gården kanske. Och ÖL! det är viktigt med iskall öl i den varma solen så man inte får vätskebrist!

Snödjup

Tillbaka
Topp