vad gör ni vid sidan om skidåkning?

DanneL

Medlem
som rubriken lyder är jag intresserad av att höra vad alla gör vid sidan om skidåkningen. tex slipar på kanonerna på gymet, cyklar, slackline, dricker öl u name it!

även ge tips på rolig träning är något jag gärna ser någon göra.

kan ju börja jag och berätta att vid sidan om min skidåkning är det en helvetes massa aktiviteter.

gym 3 dar i veckan sen tränar jag dragkamp på seriös nivå.
segling
motocross/downhill
longboard

tänkte börja med slackline också.

ja åker inlines. förut åkte jag skejtboard. ja hoppar vattenhopp på sommarn. försöker träna så gott de går springa osv. lurar små barn me peteranswers.com

Lirar i rockband och dricker öl blir det mycket av.
Segling, MTB här omkring i stockholmsskogarna, kicka lite fotboll och så jobbar jag ganska lite.
Seglingen, rocken och ölen är väl på högre nivå än MTBn, fotbollen och jobbet, men inget jag gör är särskilt seriöst.

hoppar på studsmatta med min jumpboard och cyklar drit ååååååå bmx

Mountain bike på träningsnivå, studsmatta, och jonglering (året runt!)!

Ska börja Longboard i sommar.

Rolig tråd, faktiskt :)
Jag kör supermotard, skatear endel, vattenskidor osv. På vintern blir det endel skoter vid sidan om också!

Åker longboard och wakeboard samt lyssnar på reggae och dricker öl, alltså njuter av livet=)

Tja... Gym 3-4 dagar i veckan, longboard, sparka på runt föremål, sen en viktig del av aktiviteterna på sommaren är att försöka skynda på evolutionen, Gälar hade vart fint... sen någon form av kondis träning...

Har spelat hockey i ett antal år sedan jag var liten, la dock av iår men är sugen på att börja tills nästa säsong. Numera hänger jag väl annars nere på gymmet, hemma vid datorn eller är ute med polarna & chillar och konsumerar bärs.

Hoppar studsmatta jämnt när det är varmt, gymmar, skatear lite. Sen är ju fotboll också skoj men det blir när det blir.

Cyklar, springer, hoppar framåt, bakåt, sidleds i backe, utfallssteg i backe baklänges neråt, styrketräning, armhävningar, chins, pullups, sittups, står på gymboll och gör knäböj, tåhävningar (100 varje dag), strechar, jobbar och tar hand om familjen :-)
Framförallt baklänges uppåt och nerför ger grymt mycket styrka, gör det med kontroll och i fartställning och stå på gymboll.
Tänkte ge mig på slackline men har liksom inte hunnit ta tag i det......
Skejta tänkte jag ge mig i kast med till sommaren med grabben när han blir 6, han säger att han kan åka ramp då så jag måste nog lära mig det då oxå

Senast ändrad:
jag kör sakteboard och hoppar studsmatta försöker också motionera en del men det går sådär:D annars chillar jag bara:D

jadu ja slutade med dirt för 2 sommrar sen o då blev det fiddy som i sommar ska bli troligtvis bytas mot cross, ja tränar gym o springer men ingenting på seriös nivå. alcoholen har ja precis lagt på hyllan för att komma i form till beachen, vart lite mkt från nyår till nu tyvär.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp