Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bara man kommer ihåg att stretcha ut muskeln sen med!sanna-L sa:klättring fotboll o tränar så ifta jag kan :DDD
Klockren, händer mig hela tiden också!H-T sa:vaknar upp naken på okända platser (då det visade sig att de inte alls var mina vänner, de ville bara ha champagne)
det är inte bra att hålla på med polare. blir lätt konstigt med känslor o sådär. till slut kanske ni är mer än polare men så fungerar det inte o sen går det inte att bara bli polare igen. så sluta hålla på med dina polareTT-JONTHE sa:polare
fester
stunta me moppe
gym
jumstyle
cross
studsmatta
bmx'
Dator
LAN
Det är de jag håller på med =)
Mmm ärligt asså, det slutar nästa aldrig bra.H-T sa:det är inte bra att hålla på med polare. blir lätt konstigt med känslor o sådär. till slut kanske ni är mer än polare men så fungerar det inte o sen går det inte att bara bli polare igen. så sluta hålla på med dina polareTT-JONTHE sa:polare
fester
stunta me moppe
gym
jumstyle
cross
studsmatta
bmx'
Dator
LAN
Det är de jag håller på med =)
Pluss innebandy? då springer man oxå efter en boll vah?? :PBrannland sa:vid sidan av åkning.. så springer jag fram och tillbaka efter en boll. plus lnnebandy