Vad händer i Sälen?

• Trådstartare Trådstartare Mari1
  • Start datum Start datum
M

Mari1

Guest
Vad händer i Sälen?
hejhej!

ja undrar vad som händer i Sälen och Idre i vinter?jag vill veta allt!
en fråga till: Kan man åka från Sälenfjället till norge sidan?

Ha det braaaa o svara gärna

Vad händer i Sälen?
Köp Åka Skidor eller någon annan liknande tidning, för vartenda magasin, (och även alla bilagor till kvällstidningarna) har skrivit om vinterns nyheter och händelser.
Ett annat bra sätt är att gå in på skidanläggningarnas hemsidor, där står det garanterat vad som händer och fötter!

Vad händer i Sälen?
Scandinavian Ski Week i Stöten bla.
Det drar igång den 17:e Januari va ja vet.

//

Vad händer i Sälen?
Yes du kan lätt dra en repa till, trysil från sälen, det tar typ 1 h dit. Det är super, vi gjorde det hela tiden. Vad som händer det är ju world cup i hafpipe 5-7 dec tror jag det är.

Vad händer i Sälen?
Det är ju inte mkt snö här i Sälen just nu men Tandådalen har lyckats skrapa ihop tillräckligt med snö till
Halfpipen och en backe så worldcup blir av iaf.

bara att hoppas på snöankomst nu så man kan åka lite efter jobbet.

Vad händer i Sälen?
Skiweek e grymt..Ska dit själv,jag har hört att det ska vara ganska mycket ös under den helgen..kostar 1200 för 5dagskort och boende.. åk dit..sen så kommer det va tävlingar i både sälen och idre hela vinter, i idre är det salomon cossmax i mellandagarna.. ha det bra..peace

Vad händer i Sälen?
på skiweek kommer det ju va en skicross/boardercross tävling får vem som helst köra den? för iså falll kommer jag över och kör lite

ha det gott

Vad händer i Sälen?
Nu i helgen har tandådalen skidtestarhelg och så kommer kaj å sverre mfl. vis White trash i backen.. olika märken kommer låna ut sina skidor så man kan hitta skidor man trivs med..Toppen!!
Nästa helg 4-7 dec går WC i T-dalen och tre drag rockar på fjällis!
Till trysil tar det ca 40 min från T-dalen om man kör min lilla bil.. Men liftkort är ju dyrare där..
Och som sagt skiweek i stöten i januari blir kul!
Kom och åk!! /Karin

Vad händer i Sälen?
hemsedal ligger väl inte heller så långt ifrån sälen om jag minns rätt.

Vad händer i Sälen?
från sälen är det juh inte långt till falun och the battle...nån som vet vilket datum...fan skulle va kul att åka dit! sen är det ju apocalypse snow på skirocken i slutet på säsongen...

Tillbaka
Topp