Vad händer i whistler?

sincan

Ny medlem
Vad händer i whistler?
Funderar på att dra till whistler i vinter (likt så många andra här). Det jag undrar är ifall det händer något annat under vintersäsongen, typ som grymma konserter, tävlingar (big air osv, x-games) osv. Hur har det varit innan, ni som vet!

Vad händer i whistler?
Garfinkels har bra punk-nights! Jag såg tex: Comeback Kid där förra vintern. Annars är det mest vanliga uteställen och utekvällar. Inget jätteorganiserat förrens Telus-festivalen som innebär en massa sköj. Såg Jon Olsson, Shiller, Carlsson mm samt några bra artister. Tex: Rahzel som är beatbox-kungen. Men lite maskerader och liknanade ordnas väl i övrigt. En månadstävling körs i park och railsessions.
Vancouver är nära om du vill hitta på något speciellt..Se konserter mm. Bra musikstad.

Vad händer i whistler?
Inget händer i W nu när Boot Pub är stängt.

Jo förresten - de har en årlig hunduppvisning!

Vad händer i whistler?
Rydellen sa:
Garfinkels har bra punk-nights! Jag såg tex: Comeback Kid där förra vintern. Annars är det mest vanliga uteställen och utekvällar. Inget jätteorganiserat förrens Telus-festivalen som innebär en massa sköj. Såg Jon Olsson, Shiller, Carlsson mm samt några bra artister. Tex: Rahzel som är beatbox-kungen. Men lite maskerader och liknanade ordnas väl i övrigt. En månadstävling körs i park och railsessions.
Vancouver är nära om du vill hitta på något speciellt..Se konserter mm. Bra musikstad.
Vart är alla grymma tävlingar man ser på tv då?:(

Vad händer i whistler?
X-games går väl i Aspen nuförtiden, för övrigt så är det inte så många större tävlingar där, OS 2010 är ju klart en större tävling =) men annars är det i stort sett bara under telusfestivalen det är nåt allvarligt på gång, och för att vara ärlig så är det inge särskilt då heller, SuperPipen var kul att se men JOI t.ex. är mycket bättre ur tävlingssynpunkt.

Vad händer i whistler?
Är fan inte så många grymma tävlingar där, mest fest när det under telus, men det är väl inte därför man åker till Whistler!!!??
Håller med Iller, inget är desamma utan bootpub, punknight på garfs kanske tar dit schyssta band, men det där är inge riktigt punknight, för stort å rent....haha
Whistler är iaf grymt om man gillar blanda puder med park på samma dag =)
Dock måste man veta vart man ska när snön kommer för att få de där fiiiina åken!!!

Tillbaka
Topp