Vad händer under nyår?

Orion

Ny medlem
Vad händer under nyår?
Tja! jag och 7 andra polare ska upp till åre 2 veckor från juldagen,och undrar lite vart man ska festa,lite tips på sjyssta nedfarter och vart man ska käka m m. undrar också om det är nå mer folk som ska dit då, som man kanske kan hooka upp med o festa/åka me.
lite info om allt dvs!

Tack i förväg

Vad händer under nyår?
Tror nog att festandet löser sig av sig självt så länge ni är 18+, så har vi tänkt iaf.
Vi är 6 grabbar som ska upp 29e och stannar till 5e.

Vad händer under nyår?
Åkningen är rätt begränsad runt nyår. Det är inte så många liftar öppna och troligtvis så har inte ens högzoon öppnat än.

Vad händer under nyår?
BataZion sa:
Åkningen är rätt begränsad runt nyår. Det är inte så många liftar öppna och troligtvis så har inte ens högzoon öppnat än.
de senaste säsongerna har högzon lyckats öppna innan jul och hela lågzon är ALLTID öppen då.
Aydin börja inte denna säsong också med att säga saker du inte har koll på.

Vad händer under nyår?
Orion sa:
Tja! jag och 7 andra polare ska upp till åre 2 veckor från juldagen,och undrar lite vart man ska festa,lite tips på sjyssta nedfarter och vart man ska käka m m. undrar också om det är nå mer folk som ska dit då, som man kanske kan hooka upp med o festa/åka me.
lite info om allt dvs!

Tack i förväg
Åre är alltid bra, kul att ni ska dit! Festa gör ni på Bygget, åker gör ni överallt efter förmåga och äter gör ni på Broken. Efter Broken kan ni rulla några kilometer till Åre chokladfabrik och moffa i er massa härlig choklad. :)

Vad händer under nyår?
hahah,lite långt för fyllekäk? :) låter jävligt bra, choklad är ju liksom aldrig fel :) brukar det vara mkt folk där över nyår? var där på sportlovsveckan med en polare,och av vad jag hade hört innan så skulle det vara milslånga liftköer m m, men jag tkr nästan det kändes som lite folk jämfört med vad jag hade föreställt mig :)

Vad händer under nyår?
åk till edsåsdalen istället där är det alltid öppen bar i gamla ladan bara att ta med sig egen sprit så kan jag portionera ut den... plus att det inte är en massa snutar där så man kan göra vad man vill.......

harebrahej

Snödjup

Tillbaka
Topp