Vad har du fått i julklapp?

• Trådstartare Trådstartare dann-e
  • Start datum Start datum
Pengar, Protech-hjälm, Kallingar, T-shirt och en färsk, hel Torsk (:S) Av min brorsa som va lite oseriös... han fick ett paket pingisbollar av mig för ja anade ont :) ..

Tror att en del här kanske har missat vad julen egentligen innebär.. Jag trodde ett tag att jag fick för mycket julklappar.. :S

jag fick....en sessions skid/snowboard jacka everest freeride pant camo eh ..... typ lite sockar lite småsaker
ska få mina andra skidprylar imorrn

Pengar till lavinutrustning, en skön lammullströja, bok, diverse kläder och hygienprodukter till Engelbergsäsongen,

Den bästa var dock ett Cowboy-kit komplett med två revolvrar, handklovar, stjärna och bälte med hölster av brorsan...

12 glas, 3 kökshandukar, en ullkudde, 3 ihopvikbara reflexer och annat som man kanske kommer behöva men som man hatar nu!!!!!
..skoj som fan vett du!!!

scott goggles. mp3. hörlurar. helly hansen mössa. everest ryggsäck. presentkort på intersport. godis och lite pengar och så.

kan vi inte berätta vad vi gav bort nu istället?

Fick recco tranciver, weekend i björnrike, åre och kittelfjäll med heliski och cattrax. En Ipod ska beställas, dom tog ju slut i stan. samt lite kläder och annat stuff.

Vad jag gav bort....
det e tanken som räknas eller hur ;D

Shit vad alla bara får skidsaker...

Ja fick 2 kallingar, 1 protechhjälm, 1 par boxningshandskar med säck, en deo, 2500,-, en instruktionsbok om golf, en 87 delars sats med fasta nycklar, 1 låda skruvar, en T-shirt, en TSA-mössa, en bok, en tröja, hmm... de va nog de...

Ja fick tre par skidstrumpor sen en bok.... Plus snökedjor till bilen och lite andra bra att ha grejor..

Vad jag gav bort??

En mobiltelefon till lillebror, Göta kanal biljett till mamma tur och retur, Pannlampa Silva L1 till Mammas nya karl, Handskar till Moster, Morbror, MorMor och Morfar (jobbar på sportbutik) Hestra naturligtvis. Snowboard till min kusin Emil och Pjäxor till Kusin Emma..

Så det var en oki jul tyckte jag...

Ps. Jag fick en vintersäsong i alperna av mig själv oxå inte att förglömma.. Ds.

Fick ett par PE en ryggskyddsväst ett par skid hanskar ett skid underställ en ny hjälm och sen en resa till venideig som jag inte ritigt förstog mig på men aa vatten skidor kan ju va rätt hett de med..men ändå keligt värre.

Lite olika grejer men mest intressant är mina julklappar till mig själv:

- 1 vecka i Val Thorens
- Burton Mission Ducati LTD
- Burton Freestyle Boots

Som en liten bonus fick jag såpass gött med cash så man har fickpengar i VT.

Det var en fin jul!

Kläder, Pengar, Rossignol Scratch Pro, Handskar, å massa grejjer.
Men de mesta fick ja före jul. Pjäxor, Goggles, Fartdräkt, 2 Head skidor, Slalomhjälm, Peak jacka, Roxy jacka, Scottbyxor, Teddybear Crisis osv..

Pjuxor,Giro 9mx,strumpor,dakine mössa, sweet pannband,kombi handskar,nära en hjärnskakning GOD JUL

Snödjup

Tillbaka
Topp