Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ÅH ÄCKLIGT!!!bajskorvenflerkzfejja sa:Jag sitter i kalsongerså ingenting
Kondom utan brud, tändare utan cigg... vad gör du med sakerna?GBGlenna sa:eftersom jag e proffs på att komma på meningslösa trådar.
Kollade igenom ett annat forum och folk sa de mest sjuka saker..
Vad har du i dina fickor?
VF: kondom och 2 tändare
BF: Ett armband av nå slag
VB: ett gammalt papper
HB: ingenting
PEACE BRE
Bild vore överflödigt, vi kan hålla det kort. Du heter Glenn, du bor troligtvis i Göteborg, du dricker Jolt-cola. Kort sagt, ligger det en människa i din säng så är det en svettig kille vid namn Conny.GBGlenna sa:vill du ha en bild på de? :D
..elle nää vänta, de ligger lika mkt ork bakom de som jolt i mitt glas.
brb dricka
1. jag e halvsvensk, halvthai :Djonathan_chips sa:Bild vore överflödigt, vi kan hålla det kort. Du heter Glenn, du bor troligtvis i Göteborg, du dricker Jolt-cola. Kort sagt, ligger det en människa i din säng så är det en svettig kille vid namn Conny.GBGlenna sa:vill du ha en bild på de? :D
brb dricka
jävlar de va till å va rik. genereal eller?analkrut sa:mobil,2 snusdosor,pengar,plånbok lite kvitton
HAHAHAHA!!! så jävla bra . .jonathan_chips sa:Bild vore överflödigt, vi kan hålla det kort. Du heter Glenn, du bor troligtvis i Göteborg, du dricker Jolt-cola. Kort sagt, ligger det en människa i din säng så är det en svettig kille vid namn Conny.GBGlenna sa:vill du ha en bild på de? :D
brb dricka
Faktiskt. en general och en ettan..Måste vänja mig vid billigare grejer,,kostar skjortan..hilla sa:jävlar de va till å va rik. genereal eller?analkrut sa:mobil,2 snusdosor,pengar,plånbok lite kvitton
hahaha!.. träffade du också stålmannen på tv?Carl-Jan sa:Kryptonittttt ;>