Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
förmodligen,. warp är skiteNilsson sa:Jag har en fråga:
Jag har en shuvit bräda, warp truckar, warp hjul och säkert ett par warp kullager(abec 5 tror jag)
Jag tycker den rullar dåligt i jämförelse med andra, ska jag köpa nya kullager(BAM Abec 7)
Tror ni den kommer rulla bättre. Vad säger ni?
undvik allt som har med warp att göra köp riktiga grejer som håller istället visst det är dyrare men lätt värt deNejv sa:Tja eftersom jag precis har upptagit åkningen så lär det väl i första hand bli street... Hm. Finns det något man bör UNDVIKA?henning21 sa:Vad vill du åka då?Nejv sa:Men nu var det inte det jag frågade. Jag frågar vad man ska tänka på! Vad för sorts bräda till vad för sorts åkning etc.(I bräd och truckväg då)
min gick sönder efter nåra dar så åkte jag tillbaka till affären så fick jag en zerojeppenator sa:jag knäckte min efter 7 dar..vattenflaskan sa:jag hade en förr, den sprack efter 2 dagar..henning21 sa:Ingen som har Warp?
Har köpt en bananaz nuRegiina sa:en barnbräda :D:D:D:D:D
Warp brädorna går ju skitbra att åka på. Har haft warp 3-4 ggr. Tycker inte det är någon skillnad från dem till en 800kr Zero bräda.v-larsson sa:det går inte åk på warp bärdor. det bara pajjar på dirren.henning21 sa:Ingen som har Warp?
Warp fungerar ju skitbra. Dagens warpbrädor är ju i samma klass som alla andra bädor. Allt beror ju på hur hårt man kör med dem. Klart en warp bräda går av om du flippar ett stort dropp och landar på mitten, det gör ju en zero också.v-larsson sa:det går inte åk på warp bärdor. det bara pajjar på dirren.henning21 sa:Ingen som har Warp?
Duger de inte ens för nybörjare som kanske inte kommer ut och åker så ofta? Och vad är det rent konkret som gör att warp är mycket sämre än t.ex thunder och venture?Jockis sa:Warptruckar är bara skit. punkt.