Vad heter jackan Jossi kör i?

jag är fett sugen på de stället! men varför ligger de inte uppe på hemsidan??? kommer de säljas som alla andra oakley jackor, eller är de något speecccel shiit?

Air Raid Bib (alltså byxorna) finns på oakley.com nu. Jackorna dröjer lite. Kommer finnas i 4 olika färger. Dumont's röd/vita, den här samt blå/lila och svart.
Den som väntar på ngt gott...

Everest freeride/freestyle jacket. Vet inte riktigt om det är freeride eller freestyle den heter. Men jag är nästan helt säker på att det är en Everest-jacka. Jag känner igen den från Stadium.

JiBL sa:
love4k3rstrom sa:
min kompis sa att hela stället kommer kosta 8000
Byxorna kommer att kosta 3500 och jackan 3800kr :S lite dyrt eller vad?
enligt oakley kommer ju jackan kosta 300 dollar, men att priserna kan variera

300 $ = ca 2100, låter konstigt (enligt mig) att jackan skulle kosta 3800 i sverige, då "baspriset" från oakley ligger på 2100

men jag kanske bara är ute och cyklar

Det är ett signatur-ställ som är mer tekniskt avancerat än vad "bas"kläderna är. Dessutom svårare att få tag på.
Ni kan inte heller bara översätta priserna från dollar och Oakley.com. De priserna har absolut inget med den Europeiska prissättning att göra. Vissa saker kostar helt enkelt olika mycket på olika ställen i världen.

skickade ett mail till oakley. dom sa: the name on the jacket is "air raid". vet inte riktigt vad det betyder men. det är väll en oakley air raid kanske :)?

Tjenare , jag har funderat på att köpa den här jackan men när jag kollat på nätet har jag hittat lite olika utseende på den. Vilken är det egentligen som finns ute på marknaden?

Tillbaka
Topp