Vad hoppas du på inför 06-07?

ErikWibaeus

Medlem
Okej folks, listen up...

Tänkte bara kolla vad ni hoppas på inför sässongen 06-07?

Själv hoppas ja på några sjuka filmer som ska droppa i höst. I backen så hoppas ja på att få cleana foton av världens cleanaste åkare!
Åres nya Olympia kommer förhoppningsvis inte att klappa ihop totalt.
Självklart vill ja återupprepa den sjuka veckan under Invitational! Bästa tävlingen i sverige!
Kanske man får se T-dogg uptown åre?

TIPS: Andreas Olofsson (ja, d e rätt, d e vinnaren från WastAwards) kommer droppa den SJUK rulle när som helst. Delicious its the name..

Nice time to you all

Senast ändrad:
Yo.. jag hoppas på en fet sesång me sköna dagar i en solig å välshapad park!..
sen hoppas man väl altid på lite soft film å foto i backen ocksså så man har nåt å göra när vintern lider mot sitt slut..

hoppas även att jag kan utvecklas som åkare och lära mej lite nya saker.. och lyckas hålla mig ifrån skador hela sesången..

Senast ändrad:
Jag hoppas att mina spärrar försvinner helt, så man vågar satsa rejält både i park och off-pist och inte vara rädd för att skada sig. Sen hoppas jag att det dumpar rejält med puder i alla backar, och att drivaren av min hemmabacke inser att det enda som kan driva en liten backe är jibbing. Återkommer med mer hoppningar..

Och framförallt hoppas jag att alla kommer ha en väldigt rolig säsong -06/-07, känns faktiskt som att det kommer bli en jäkligt lyckad vinter, nån som håller med?

Senast ändrad:
Utvecklas som åkare, resa mycket och självklart ha riktigt kul i backen=)

Senast ändrad:
Hoppas på en grym säsong i st anton med mycke snö å en hel del sol. Utvecklas på alla plan som åkare.

Men kanske framförallt vara borta hemifrån under en lång period och bara uppleva :D

Jag hoppas att backarna kan öppna redan i november, dra och resa med polarna till nån schysst ort och lära sig några nya trick. Och fram för allt ha minst lika kul som förra vintern !

komma bra i alla tävlingar och filma riktigt cleana streetrails!
komma in på gymnasiet ja vill.

BigAir sa:
Jag hoppas att mina spärrar försvinner helt, så man vågar satsa rejält både i park och off-pist och inte vara rädd för att skada sig. Sen hoppas jag att det dumpar rejält med puder i alla backar, och att drivaren av min hemmabacke inser att det enda som kan driva en liten backe är jibbing. Återkommer med mer hoppningar..

Och framförallt hoppas jag att alla kommer ha en väldigt rolig säsong -06/-07, känns faktiskt som att det kommer bli en jäkligt lyckad vinter, nån som håller med?
kan inte göra annat än att hålla med =0).. käns som om det kommer bli en riktigt grym vinter.!

//CJH

Typ samma som alla andra mycket snö , att gesunda blir bättre än vad den var föra året och att jag kommer utveklas....

basta och kastasig ut i snön plus raggar brudar i backen med min shöna stil. sen stämningen så klart. peace

Hålla mig skadefri, undvika laviner, bocka av vissa mål, få tag på en sweetoverall, få tillbaka åkglädjen och bara ha kul, dra fler än 12 fernet på en kväll och fresh neige varje dag.

Bara mitt knä är friskt blir jag glad, så man kan åka klolkt i år iaf ;D
Crap hedde av korsbandet innan backarna öppnade ;/

Tillbaka
Topp