vad kan ni me er cykel?

vad kan ni me er cykel?
Så du menar att man ska skriva allt som man kan?! Dessa trådar blir man så trött på.... man förstår ju inte ens vad folk vill ha ut av dem.. :S

vad kan ni me er cykel?
typ cykla dit jag ska. dock inte längre änn 4 km då tar jag bussen.. bromsa... svänga typ.. skjutsa folk på sadeln..

vad kan ni me er cykel?
Jag kan typ trampa hört att det tricket är nice, det går framåt iaf. Sen svänger jag både höger och vänster, hört rykten om att det är ett trick man lär sig när man cyklat länge och är rutinerad. En gång provade jag trampa baklänges och då stannade cykeln. Tror dom kallar det att bromsa, iaf är det ett jävligt snyggt trick om man gör det med stil.

Senast ändrad:
vad kan ni me er cykel?
Jag kan cykla på bakhjulet i 2km!
Sedan cykla fort samt framochtillbaks till skolan.
Dirtade förr,, kunde väl lite tricks, men nu har jag en XC-cykel med Nokian xXx-däck (släta) så att jag kan cykla fort!

vad kan ni me er cykel?
jag kan cykla till affären jag kan även stanna, till sommaren ska jag lära mig att svänga

vad kan ni me er cykel?
Jag är väl en av dom mer erfarna sladdarna på mitt kvarter. Det är ett svårt trick att utföra, men efter några års övning sitter det nästan perfekt. Har hittils det längsta bromsstrecket på gatan, och det är jag stolt över!

Håller även på att utveckla ett helt nytänkade sätt att cykla. Det går ut på att man står och trampar, har inte namngett tricket än. Tips?

I övrigt så kan jag alla basics som folk ovan redan nämnt.

Senast ändrad:
vad kan ni me er cykel?
När det gäller tricks, typ ingenting.. Eftersom det roliga (tycker jag) är att ta cykeln ut i skogen och köra hårt! Det är det som gäller!

vad kan ni me er cykel?
Cykla framot utan stödhjul, och jag kan använda både bromsarna. och jag kan det dära som toBBe23 kan !. FACEPLANT ! :D

vad kan ni me er cykel?
Trampa,de är de enda jag kan resten tränar jag på e.x hålla ballansen. Nä mne lägger typ tailwhip,one hand,no hand,one foot,no foot,släppa hela cykeln (vet int va de heter)Å ta tillbaka den igen to bail.

vad kan ni me er cykel?
jag som så många andra kan cyckla på hojjen

jag kan även stå på ett ben på pakethållaren,
jag kan sitta på pakethållaren å cyckla
jag kan stå med båda benen på pakethålleren
jag kan rulla utan att trampa
jag kan hoppa över små sprickor i asfalten
jag kan nästan stegra lite
jag kan ha nån bakom mig som står på pakethållaren
jag kan nästan göra bromsspår

de är typ vad jag kan med min hoj

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp