Vad kommer tomten med till dig?

kingcaddick

Ny medlem
Godkväll alla fr-barn, jag undrar vad som står på er julklappslista, enbart för att jag är nyfiken, jag tänker inte leta upp er om ni har fått en 3xl jiberish-hood och racka den av er aight?

så hur ser det ut på listan? och kommer ni att få det imorgon?:D

Själv ser min lista ut nått sånthär: En fet hoodie, dragon gogglar, lite random kläder, lite presentkort på div ställen, en tüng parfym (palla lukta skunk?), säsongskort i backen och sen en massa saker som jag glömt bort=/.

jag vet att jag kommer att få en tüng hoodie, dragonbrillsen, jeans och nån fresh tröja och säsongskortet:D

så, få höra?=D

Senast ändrad:
skidkläder, ryggskydd, poc receptor bug, oakley splice lavasky, säsongskort i väsjöbacken, ps3-spel, styrhöjare till skotern samt en dator för 12k som jag vet att jag aldrig får, men den står på listan iallafall :)

Nån mer än jag som hela året kommer på massor av saker man vill ha förutom just vid jul? Har alltid så jävla svårt att komma på nåt :P

det brukar alltid bli så att jag önskar mig för mycket saker sen kommer hela släkten med en femhundring var och typ, "jävla bortskämda snorvalp, på min tid blablablablabla... så nästa år önska dig bara en sak".

men det är ju tråkigt med en sak... heheh:D

Tillbaka
Topp