Vad kör PK med för hjälm?

Den guldiga är en limited edition som bara dom sponsrade får. Jon Larsson har oxå denna guldiga. sponsoroffrena får guldiga. alla andra får nöja sej med vanliga

^ Haha sååå dumt!

- Hej jag heter Sweet.no och jag vill inte sälja mina produkter.

ALXX sa:
som jag sa pk pro model den kommer väl nästa år!
det stemmer det ALXX sier, den kommer til salgs til vinteren. er vel ikke uvanlig at teamriders kjører med neste års design på saker og ting

Noa_Julin sa:
han kör med giro kom igen nu förfan
Haha, jag hoppas (för din egen skull) att det där var ironi :P

Iaf, hans hjälm är väl ändå bara en Sweet Trooper Halfcut i en annan färg än dom som finns att köpa?

Ja men det är ju den där färgen som man vill åt! Gillar inte riktigt de andra färgerna som finns när det gäller Trooper Halfcut... Man kan ju oxå lacka till en annan färg, men då blir det nog för dyrt.

Senast ändrad:
Man kanske skulle kunna ringa generalagenten till Sweet och fråga om PKs pro model kommer ut !:P
Vore inte det en idé?

Senast ändrad:
Ja MMattias, det är en bra idé.
Eller pröva först med en väl insatt återförsäljare kanske, typ Alpint eller Alpingaraget. Vet inte de så kan de säkert ge dig numret till generalagenten eller ta reda på det åt dig.
Alpint - 08-323213
Alpingaraget - 08-165010

Lima-ko sa:
Ja MMattias, det är en bra idé.
Eller pröva först med en väl insatt återförsäljare kanske, typ Alpint eller Alpingaraget. Vet inte de så kan de säkert ge dig numret till generalagenten eller ta reda på det åt dig.
Alpint - 08-323213
Alpingaraget - 08-165010
Okej ska prova:P tack!

Är det någon som har koll på hur Crowbar passar till denna hjälmen. alltså trooper i huvudtaget? Nån som kör lr provat detta?

Tillbaka
Topp