mbackstrom
Ny medlem
Vad kör PK med för hjälm?
Undrar som rubriken, vilket märke har PK på sin hjälm
Han lär nog ha färgat om hjälmenalexfernstrom sa:den guldiga han kör med, fanns ju inte på sidan ?
HAN har förmodligen inte gjort detSund1ng sa:Han lär nog ha färgat om hjälmenalexfernstrom sa:den guldiga han kör med, fanns ju inte på sidan ?
det stemmer det ALXX sier, den kommer til salgs til vinteren. er vel ikke uvanlig at teamriders kjører med neste års design på saker og tingALXX sa:som jag sa pk pro model den kommer väl nästa år!
hahahaha ^^ så rätt! :PHjalle_S sa:^ Haha sååå dumt!
- Hej jag heter Sweet.no och jag vill inte sälja mina produkter.
Haha!:PHjalle_S sa:^ Haha sååå dumt!
- Hej jag heter Sweet.no och jag vill inte sälja mina produkter.
Mm vi får hoppas på de.. Den kommer säkert va svindyr också!mbertZwm sa:näe, den kommer att komma nästa är tror jag..
Haha, jag hoppas (för din egen skull) att det där var ironi :PNoa_Julin sa:han kör med giro kom igen nu förfan
du tror att pk har lackat om hjälmen hahah , han är proffs har tunga sponsors som gör hjälmar efter beställning ..Sund1ng sa:Han lär nog ha färgat om hjälmenalexfernstrom sa:den guldiga han kör med, fanns ju inte på sidan ?
ok förlåt då.alexfernstrom sa:du tror att pk har lackat om hjälmen hahah , han är proffs har tunga sponsors som gör hjälmar efter beställning ..Sund1ng sa:Han lär nog ha färgat om hjälmenalexfernstrom sa:den guldiga han kör med, fanns ju inte på sidan ?
Okej ska prova:P tack!Lima-ko sa:Ja MMattias, det är en bra idé.
Eller pröva först med en väl insatt återförsäljare kanske, typ Alpint eller Alpingaraget. Vet inte de så kan de säkert ge dig numret till generalagenten eller ta reda på det åt dig.
Alpint - 08-323213
Alpingaraget - 08-165010
Helt säker?:Pjohansoderlund sa:Den kommer ut nästa säsong. Även Terje får en promodel som matchar hans Crowbar.
Ja. Har vart på Sweet och sett det.MMattias sa:Helt säker?:Pjohansoderlund sa:Den kommer ut nästa säsong. Även Terje får en promodel som matchar hans Crowbar.
Okej! ska lätt köpa den!johansoderlund sa:Ja. Har vart på Sweet och sett det.MMattias sa:Helt säker?:Pjohansoderlund sa:Den kommer ut nästa säsong. Även Terje får en promodel som matchar hans Crowbar.
afernstrom sa:du tror att pk har lackat om hjälmen hahahSund1ng sa:Han lär nog ha färgat om hjälmenalexfernstrom sa:den guldiga han kör med, fanns ju inte på sidan ?