Vad mer kan man göra i stryn?

Dundret0970

Aktiv medlem
Jag undrar bara vad mer förutom att åka skidor man kan göra i stryn? Funderar på att ta en visit där i
sommar, och eftersom jag eller ingen annan av mina polare har körkort, och vi behöver en nån som
kan köra oss upp på berget, så därför behöver vi något som vi kan locka en förälder med

Peace.

Senast ändrad:
går att ta sig dit med buss o tåg =) Man kan vandra i bergen, mycket vackert eller åka skateboard, kanske fiska också!

Ring och kolla med stryns turistbyrå!

nej det är sant men är ni "sköna" så hittar ni säkert redan första kvällen folk ni kan lifta med :) Men det är ju lite osäkert men så gör många

hellbergarn sa:
nej det är sant men är ni "sköna" så hittar ni säkert redan första kvällen folk ni
kan lifta med :) Men det är ju lite osäkert men så gör många
nja, vågar man lite på norrmän? haha skämt åsido, men så sköna vet jag inte om vi är :P plus att
vars skulle vi hitta sånt folk? på krogen? kan bli svårt :)

Senast ändrad:
de går buss till backen, man får illigare liftkort om man åker buss typ, var så förra året iaf

de går buss till backen, man får illigare liftkort om man åker buss typ, var så förra året iaf

ni kommer att bo på folven camping..ligger bara 20 min från strynefjellet (typ). Bor ni i stryn tar det minst 40 min att ta sig upp på berget. så ni kommer alltså att bo på folven campingen. http://www.strynefjellet.com/contents/accommodation.html?folven.html

Där är det skön stämning och ni kommer säkert dela brasa med någon på kvällen som har bil :)

EDIT: när vi va där över midsommar gick inga bussar. Vet inte om det inte kommer börja göra det eller om det inte va pga. lågsäsong...?

Det är mycket svenskar där så ni behöver inte lira på norrmän om ni inte vill;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp