Vad önskar du dig i julklapp?

MartinT

Medlem
Själv önskar jag mig skidilmer, har inte kommit på nått annat haha :P

Eftersom att jag inte behöver något i skidväg så vill jag ha en mp3.. några sköna tips på vad som är bra? den ska vara liten minst 4gb och inte en iPod Mini, annars är jag öppen för förslag =)

God Jul
/D

Pjäxor..... Salomon Teneighty foil...... Nån som vet om dem e bra? är dem bara park/jibb-pjäxa eller dunkar dem till det mesta?

varför inte iPod, iPod är den ledande mop3 spelaren i hela världen och det är den värd. Enklaste menyer och snygg och smart! Köp en nano med 4 gb, jag har en iPod U2 edidtion, den är ganska stor så köp inte den! Jag har redan fått en plasma tv men jag ska få en dator, pengar och kläder också! Pappa skulle bjuda mig på en resa på juldagen som ska bli en överaskning :) !
Happy Xmas

Har fått min största jul-klapp redan nu, Salomon 1080 Foilpjäxor.
Kunde ju inte få dom på Jul-Afton eftersom jag drar till Les 2 Alpes i Frankrike dagen efter.

Kör in dom nu, Bara testat dom 1 gång än så länge men lätt dom skönaste och bästa.
Ska in och göra "Custom fit" så det blir extremt skönt :P

Sen anar jag att det kommer ett par ruskigt snygga vita handskar.
Lite pengar från släkt och vänner kanske..

Och ett par cleant vita Wisdom´s

Sen väntar jag på min G10 som försvunnit..

Ändå Ipod, orka! Kanske bäst, men behöver man lägga ut flera 1000 kr på en mp3 spelare när det finns "halvbra" för 400..

Jag hoppas tomten är snäll i år för jag vill ha....

1. Ett bra knä fortast möjligt!!!
2. Tranciver med kit
3. Fet killklocka
4. En chockrosa dunjacka från Nike (tydligen väldigt teknisk)
5. Ny mobil (jag har en gammal Nokia 3210, he he)

Mmmm det är var nog allt... Matrialist javisst!

IRON MAIDEN TRÖJA, IRON MAIDEN SÄNG, IRON MAIDEN HATT, IRON MAIDEN MAT, IRON MAIDEN SOCKOR, IRON MAIDEN BANDAGE, IRON MAIDEN GUMMISTÖVLAR, IRON MAIDEN GALONIzAR, IRON MAIDEN SKIVA.

God Jul från 1r0n M41d3n f4n1.

Snö...fast kan bli svårt...för tillfället 35 grader...plus...ute och varmare väder väntar!
Fast mirakel har väl skett förr...eller...?

1. ett jobb
2. en lägenhet -hyresrätt med förstahandskontrakt
3. mobiltelefon
4. nya byxor
5. ny jacka
6. mp3-spelare
7. The L-word säsong 1 och 2 på DVD

1. Att bli av med den här jävla halsinfektionen.
2. Att hitta 675€ under en sten så jag kan köpa mitt liftkort.
3. njä det räcker nog där får jag dom 2 så e jag lycklig och vad kan man önska sig mer än att vara lycklig? god jul på er

Fyller år imorrn så jag får en ny Skidhjälm :D Sweet halfcut :D::D:D
I julklapp blir det väl stash eftersom man drar till london efter nyår :D

Ehh har fått ganska många saker redan:P hehe 2 par Headskidor, Headpjäxor, Roxygoggles, Scotthjälm, iPod osv..;P
Önskar mej:
Twintip
Pengar
Filmkamera
Typ nån skidfilm..
Märkeskläder hahaha
åå sen vet ja inte..

Är ni 80-talister hela gänget? Vad hände med de gamla fina idealen? Typ fred på jorden (skulle frigöra ett gäng bergsområden), ingen svält, etc...

Själv önskar jag mig fred på jorden och ett gäng TWh alternativa energikällor...och en IPod

/1979

En spygrön Whiteout-jacka... Tokigt snygg!
En Frenzy-kite ifrån Ozone
Sen kanske en skidfilm, skulle vara trevligt, men det får jag nog inte... Päronen fattar nog inte var dom inhandlas...
...och så de klassiska pengarna!

Kanske skulle ta o berätta var skidilmerna kan köpas då Carled? :P Själv brukar jag få tonvis med strumpor o sånt vare sig jag önskar mig det eller inte :D

Tillbaka
Topp