J Johaaan Ny medlem 2004-03-13 Vad ska man börja med? #1 Helloj! Började hoppa förra veckan och nu sitter hoppen riktigt bra! Nu när jag kan hoppa, vad ska jag då börja med för enkla trix? Åker skidor...
Helloj! Började hoppa förra veckan och nu sitter hoppen riktigt bra! Nu när jag kan hoppa, vad ska jag då börja med för enkla trix? Åker skidor...
O oscarius Ny medlem 2004-03-13 Vad ska man börja med? #2 Safetygrab, mutegrab, daffy o andra grabs. sen 180 o sen 360. fast öva första att ha bra kontroll i hoppen. tja
Safetygrab, mutegrab, daffy o andra grabs. sen 180 o sen 360. fast öva första att ha bra kontroll i hoppen. tja
S skura50 Ny medlem 2004-03-15 Vad ska man börja med? #3 indy är de lätaste å backside grab.. indy är bara att ta mellan framfötterna med bakre hand. å backside är att ta me dfrämre handen framför främre foten på bakkanten. om du åk snowboard alltså..
indy är de lätaste å backside grab.. indy är bara att ta mellan framfötterna med bakre hand. å backside är att ta me dfrämre handen framför främre foten på bakkanten. om du åk snowboard alltså..
X xevz Medlem 2004-03-15 Vad ska man börja med? #5 innan du går vidare till 540 efter 180 och 360, lär dig graba på de två senaste, annars anser jag att det inte är någon mening med att fortsätta...
innan du går vidare till 540 efter 180 och 360, lär dig graba på de två senaste, annars anser jag att det inte är någon mening med att fortsätta...