vad ska man göra i sommar?

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
A

Allemaaan

Guest
jadu, vad fan ska man göra i sommar haha, kom med tips allt som ni kommer på måste ha, är ledig rätt mycket och har inget planerat så hjälp mig, tänkte kanske köpa en longboard och chilla i stan, lira fotboll kan också vara najs om man har några buddies som inte är bortresta... det vill säga. Men kanske blir segt i typ 11 veckor som lovet typ är och bara göra det, så kanske blir sommarjobb? (kanske tips på ett sådant som är lättfixat :s ) eller något annat att fördriva tiden med, inte studsmatta, tack vet det redan

Senast ändrad:
Börjar nog bli lite sent att fixa sommarjobb men det är bara söka överallt. Jag tycker annars att skatea är ganska kul på sommaren. Festivaler är också en väldig trolig sysselsättning. Sen ska jag åka till Stryn denna sommaren också och åka skidor. Dessa sakerna tipsar jag dig till att göra.

mm najs, men mer förslag, visste allt det där redan, någon utstickare? :D det får nog bli longboard men vafan mer DAAAAH! panik

dra till orsa och hoppa vattenhopp! sjukt värt! :D

annars är bara en lång longboard cruise sjukt bra!

massor av nice förslag i tråden också! du ska nog ha kul i sommar du ;) hehe

Ollesson sa:
dra till orsa och hoppa vattenhopp! sjukt värt! :D

annars är bara en lång longboard cruise sjukt bra!

massor av nice förslag i tråden också! du ska nog ha kul i sommar du ;) hehe
ah får väl glida runt med en longboard och chilla lite fotboll och sen inte göra så mycket mer kanske lite sommarjobb, man är ju ändå ledig, kom också med mer förslag behöver många haha men bra hitills men skippa longboard och de andra som redan skrivits. gärna en fin lista :D

vad har ni förresten fixat för sommarjobb? om man blir utrråkad så kan ju det vara bra och ha.

Senast ändrad:
Herregud, dagens ungdom, måste fråga på ett internet forum vad man ska göra på sommarlovet? Gash! Skaffa dej lite fantasi osv osv osv osv haha

Mangeeeee sa:
Herregud, dagens ungdom, måste fråga på ett internet forum vad man ska göra på sommarlovet? Gash! Skaffa dej lite fantasi osv osv osv osv haha
förstår precis hur du tänker men jag var ute efter lite tips bara har redan egna så var inte så att jag visste inget alls vad jag skulle göra i sommar om du fattar...

"We where trying different things and we where smokin' funny things.
Making love out by the lake to our favorite songs.
Sippin' whiskey of the bottle, not thinking 'bout tomorrow.
Singin' Sweet Home Alabama All Summer Long."

Så var min senaste sommar och hoppas på en upprepning, fast gärna lite mer sol. :)

true sa:
"We where trying different things and we where smokin' funny things.
Making love out by the lake to our favorite songs.
Sippin' whiskey of the bottle, not thinking 'bout tomorrow.
Singin' Sweet Home Alabama All Summer Long."

Så var min senaste sommar och hoppas på en upprepning, fast gärna lite mer sol. :)
haha låter förjävla riktigt NAJS! ;D

vad du än gör så börja inte surfa, det är inget kul och innebär många risker. och oavsett vad folk säger dig så finns ingenstans i sverige där man kan surfa, det är bara photoshop.

Tillbaka
Topp