vad ska man göra?!

• Trådstartare Trådstartare murkilburkil1
  • Start datum Start datum
M

murkilburkil1

Guest
vad ska man göra?!
vad ska man göra när man kommer hemm ifrån skolan det regnar ute man har inga läxor det är inget kul på tv eller datorn. vad ska man hitta på då?

vad ska man göra?!
jag får inte åka till stan själv jag är bara 11 och jag tycker inte det e kul å shoppa

vad ska man göra?!
men hoppa i badkläder då:P haha sen tar man med sig en handuk kanske?:P hahah eller så skiter du i o hoppa tills det blir sol kanske?:P haha

vad ska man göra?!
Åk till stan. Köp första bästa skidfilm (TBC, helst!). Åker hem. Kollar på filmen. Efter filmen kommer du att vara deppig i 4-5 dagar för att du inte kan åka skidor på hur länge som helst.

vad ska man göra?!
jag har det spelade för en halv timme sen men jag kan inte spela på nätet för det är något fel

vad ska man göra?!
ja du verkar ju inte gilla nåt förslag alls, fel på alla ju? så isåfall är mitt tips att du kommer på nåt bättre själv eftersom de bara e du som vet vad du vill och kan tänka dig göra. använd hjärnan å sen tänker du efter vad man kan göra inne förutom dator å tv .. ?

vad ska man göra?!
gå och lägg dig i soffan, kolla på nån skön porrfilm (läs skidfilm) och somna. och dröm sedan om nästa säsong när snön återkommit

Tillbaka
Topp