Vad ska man ha för musik i lurarna när man drar ut å jibbar?

jag skulle nog köra lite skön hip hop..
Typ non phixion, beatnuts, gangstarr...
Men allt beror på vad du själv tycker om för musik... man ska köra med det man själv tycker är bra för då åker man antagligen bäst.. om man nu måste ha lurar på sig när man åker.. Har själv inte kommit underfund med varför man ska ha det men det finns nog säkert någon bra anledning...
Åker man med polare så kanske man inte har lurar på sig men åker man ensam (händer väl inte jätte ofta) så kan det säkert vara skönt..

Stingray du verkar inte ha så mycket mellan lurarna. ;)

För det första så är det nog ingen som lyssnar på musik som man själv inte tycker är bra.

För det andra så måste man väl ha lurar för att kunna lyssna på musiken? (De kanske är en nog bra anledning?) Det är nog ingen som bär med sig en stereo ut till skidbacken eller?

Å för det tredje, vad spelar de för roll om man åker med eller utan lurar när man är med polare? Man pratar väl ändå inte med någon när man åker upp mot ett fett hopp? Å de är ju då man vill höra musiken :)

Sök lite i forumet.
Det finns jättemånga sånna här trådar.
Där man kan hitta massa bra musik.

Joch3n, för det första så har jag åkt skidor ett bra tag längre än dig och vet av egen erfarenhet att det inte är skönt med musik i lurarna..

För det andra så frågade du vad man ska ha för musik i lurarna, varför skriva en tråd du redan har svaret på?

För det tredje så åker du inte hela tiden, du lär stanna och prata... Air time är bara en kort tid av dagen...

Stingray, för det första så spelar de inte någon roll hur länge du har åkt, du är inte bätter på nått sätt ändå. Vet av egen erfarenhet att det inte heller är obekvämt att höra musik samtidigt som man åker.

För det andra så kanske man är nyfyken på vad andra lyssanr på och vill få folk att skriva lite?

Å för det tredje så åker man lika mycket som man snackar. Å så laddar man innan sin "air time" det har du väl inte räknat med? Och det är väl inte så svårt att ta av lurarna om man ska snacka?

Å sluta nu tro att du har rätt, för det har du inte.

JockeM sa:
Stingray, för det första så spelar de inte någon roll hur länge du har åkt, du är inte bätter på nått sätt ändå. Vet av egen erfarenhet att det inte heller är obekvämt att höra musik samtidigt som man åker.

För det andra så kanske man är nyfyken på vad andra lyssanr på och vill få folk att skriva lite?

Å för det tredje så åker man lika mycket som man snackar. Å så laddar man innan sin "air time" det har du väl inte räknat med? Och det är väl inte så svårt att ta av lurarna om man ska snacka?

Å sluta nu tro att du har rätt, för det har du inte.
Ord på de :)

man ska inte ha musik då blir man okoncentrerad!
men om man nu promt ska ha musik så rock då? typ billy talent, eller foo fighters.
eller kanske tysk 70-tals schlager ?

Senast ändrad:
klassiskt? Kan rekommendera Mozarts requim de lacrimosa.

Senast ändrad:
Anton och Affe - Du var mitt allt

man ska lyssna på electronica eller hiphop. men electronica är bäst, man blir glad o taggad. tex fisherspooner, lcd soundsystem, sådan musik. karatkorn - days som PK hunder har i welfare är också grym

varför svara på ett tre år gammalt inlägg?
men ok då om alla andra gör det följer jag strömmen:

Rail, mindre hopp (leka) = hiphop (nas, dilated, mobb depp, JMT osv)
Större hopp = riktigt heavy metal typ :P (fast hiphop oxå eftersom de e skönare än allt)

det skulle jag lyssnat på...

Senast ändrad:
Det man tycker om ?!
Om jag säger till dig: Jo, när man jibbar lyssnar man på Carola!
Gör man det då? Bara nyfiken...

Senast ändrad:
jag säger:
De finns inget ås avslappnande som raggae. fatta det går bra att köra till det. chill musik .

sånt man blir glad av och låtar med fart i en bra låt är blondie-call me som är med i walk of fame...

hip hop får du bra flow av. Lil wayne ,cash money, young money, ze game etc etc

Akon, billy Tallent,Fat Joe, Alice in a videoland, Kanye West, Lil Wayne, DJ Execute, The Sounds. Det är typ de jag kör på! Lite blandat emn man kör med det man gillar och tycker ger bra kännsla i åkningen.

jimmy jansson. finns inget mer taggande än att vi kan gu-gu-guunga du o ja!

Tillbaka
Topp