Vad tycker ni om denna jacka?

• Trådstartare Trådstartare prgGray
  • Start datum Start datum
P

prgGray

Guest
jag ska snart ta o köpa mina vinterkläder , jag en ca 163 cm lång (eller kort kasnke man säger) så tror ni xs passar eller vad bör jag ha? denna jackan funderar jag på den ljus blåa jackan i på denna länken http://www.norrona.com/whiteout/products.nsf/web/fs_mtchjck.html vad tyckr ni är den nått o ha ? vad för byxor kan passa till ? tackar för svar ;)

Senast ändrad:
alltså!! vill du ha stora kläder?
du som är så "kort" bode ju ha lätt att hita stora kläder! XS är dock inte att rekomendera!

köp M eller L, de borde sitta riktigt snyggt!

Mina kläder för året är M och ja är ungefär 165cm.
Men det är ju vad du själv gillar, ja gillar stora kläder iallafall

folk är så otroligt osäkra och veliga här. jag menar, det är ju inte svårare än att kolla runt och bestämma sig för vad man generellt trivs bäst i.

jag kör iallafall me Xl o är 167 typ ;) men de är ju som lee-nus säger det beror ju på vad man trivs i också

hej jag har inget självförtroende och måste göra som alla andra gör.

ta största storleken så sitter det fint.

nej den var jätteful........... vill du inte ha den längre nu?

Senast ändrad:
Om man funderar på XS kanske inte XL ær aktuellt!? Men ingen som tænker innan man skriver hær!

Som svar, ta en funderar på vad du ska anvænda jackan till. Glænsa i parken så kanske en større storlek fyller nått syfte...vad vet jag!? Ska du ha den som allround till allt møjligt hade kanske jag satsat på en S eller M...du kommer ju trots allt væxa lite till atagligen, men L eller Xl kommer bli ganska Stort till dig!

Sjælv brukar jag ha M i Norrønas sortiment. Ær 176 lång, væger strax øver 75kg och ganska bred øver axlarna.

/Viktor

Senast ändrad:
Fan va alla hettar för att han vill köra i XS. Grabben kanske brukar gå runt i fartdräkt eller nåt å då är det ju riktigt stort i jämförelse. Men som alla säger, XS blir sjukt tight. Köp S om du vill ha "slalomfit" å M om du vill ha lite baggy. Om du köper XXL så kommer det sitta illa som fan i midjan. jag är 175 och kommer köra på L eller XL i vinter, jag lovar att du klarar dig på M.

Sen tycker jag att jackan va rätt tråkig men det e ju en smaksak. Köp den om du vill ha den, kan väl inte va så svårt?

// Setermaan

haha, Du ska typ ha small lr nåt :)
Jag är 140 (jävlit kort) och jag har xs på min rip curl, Och den är ganska baggy ;)

Om du ska ha baggy tar du antagligen xl! Jag är 8 cm kortare än dej och har xl.

EDIT: Jackan kostade bara 4999, lätt värt :D

(ironi)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp