vad tyckte ni om frontline railjam?

LANDING

Ny medlem
tjena , var på frontline railjamet som var på plattan i stockholm idag .
tyckte att det mesta var toppen .
vad tyckte ni som befann er där?

vem var den bästa åkaren enligt er?

mitt svar : andreas gidlund !

piiz // chrisze

sjukt bra men lite kaos på giveawas de va bättre last year..
bästa åkare: SÅklart fredu sjuk stil o feta trick men islandish, hasse o gidlund langade oxp sjuka grejer

De va sjuuukt! Hasse var ju helt sjuk i finalen o Fredus 270lip var helt sjuk! Som "ALXX" sa va de lite kaos på giveawas (bara för att ja inte fick nåt). Men annars va de grymt kul att se, synd att de var så försenat också.

FooL//erra

kul att se! blev helt paff när man gick omkring på stan och helt plötsligt stötte på snö på plattan.. kunde de inte va lite skidåkare me oxå?

Inga skidor fick vara med för det där är en snowboardgrej. och tur är det.
Fredu var bäst men norskarna var galna

Och skulle vara ganska tråkigt med skidåkare med. dom kan ju inte göra lika mycket olika grejjer som snowboardåkarna

båda isländaran var skit duktiga österikarn med o hasse körde sjukt bra satte nästan allt han försökte på o nya grejer varje gång o sirvios sista trick var så sjukt fint

de va bra, trots några killar stog och ropade "hallelujah jesus" i en mikrofon precis brevid... från min position överröstade detta tyvärr speakern...

pontus87 sa:
Och skulle vara ganska tråkigt med skidåkare med. dom kan ju inte göra lika mycket olika grejjer som snowboardåkarna
eehhh....stupid?

eventet va fett nice. men segt i början. jag fattar inte att folk orkar bete sig som dårar när det delas ut free stuff. ja, det var kul att skratta åt er iaf.

Eevez sa:
pontus87 sa:
eehhh....stupid?

eventet va fett nice. men segt i början. jag fattar inte att folk orkar bete sig som dårar när det delas ut free stuff. ja, det var kul att skratta åt er iaf.
tack, jag slogs som ett as. har väll 150 stickers därifrån.

Fluffsurfarn sa:
Eevez sa:
pontus87 sa:
eehhh....stupid?

tack, jag slogs som ett as. har väll 150 stickers därifrån.
jag vet ^^

de va fett nice där, slogs som ett djur gjorde man.. fick en "I <3 Junkyard tygpåse å massa klistermärken :D fast de va lite synd bara att allt va försenat me typ 1,5 timme, annars va allt fin fint!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp