Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lägg upp!!Ylikangas sa:jag filmade...det var sjukt grymt..
eehhh....stupid?pontus87 sa:Och skulle vara ganska tråkigt med skidåkare med. dom kan ju inte göra lika mycket olika grejjer som snowboardåkarna
tack, jag slogs som ett as. har väll 150 stickers därifrån.Eevez sa:eehhh....stupid?pontus87 sa:Och skulle vara ganska tråkigt med skidåkare med. dom kan ju inte göra lika mycket olika grejjer som snowboardåkarna
eventet va fett nice. men segt i början. jag fattar inte att folk orkar bete sig som dårar när det delas ut free stuff. ja, det var kul att skratta åt er iaf.
jag vet ^^Fluffsurfarn sa:tack, jag slogs som ett as. har väll 150 stickers därifrån.Eevez sa:eehhh....stupid?pontus87 sa:Och skulle vara ganska tråkigt med skidåkare med. dom kan ju inte göra lika mycket olika grejjer som snowboardåkarna
eventet va fett nice. men segt i början. jag fattar inte att folk orkar bete sig som dårar när det delas ut free stuff. ja, det var kul att skratta åt er iaf.
roligt med så många citatEevez sa:jag vet ^^Fluffsurfarn sa:tack, jag slogs som ett as. har väll 150 stickers därifrån.Eevez sa:eehhh....stupid?
ännu roligare med ännu mer citatd-spin720 sa:roligt med så många citatEevez sa:jag vet ^^Fluffsurfarn sa:tack, jag slogs som ett as. har väll 150 stickers därifrån.
får jag också vara med?Hannes_745 sa:ännu roligare med ännu mer citatd-spin720 sa:roligt med så många citatEevez sa:jag vet ^^