val av bindning?

val av bindning?
vad har du för skida till? ross scratch 120 tror jag var samma som px12 och de håller ju bra vad jag hört...
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp