Val av skidor.

Nystroem

Ny medlem
Val av skidor.
Tja, ska köpa nya skidor denna säsong. Jag är ute efter en jibbskida, den ska vara lätt.

180 cm lång, 65 kilo tung.

tacksam för svar :)
 
Val av skidor.
J.O pro är sköna som fan.. jävligt sköra dock, man blir lite ledsen när man repar bruden på ovansidan och det gör man väldigt lätt..
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp