Hej! Jag ska antagligen åka till Val Cenis i mars. Har hört att det är mycket orörd snö där. Om det är nån som varit där och vill dela med sig av sina erfarenheter så svara gärna på det här inlägget. Vet ni t ex några schyssta offpistrepor?
Mvh
/Calle