Val Cenis!

Arsena1

Ny medlem
Val Cenis!
Hej! Jag ska antagligen åka till Val Cenis i mars. Har hört att det är mycket orörd snö där. Om det är nån som varit där och vill dela med sig av sina erfarenheter så svara gärna på det här inlägget. Vet ni t ex några schyssta offpistrepor?
Mvh
/Calle
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp