Val D`Isère eller annat hett ställe 2004.
Freeride dryper säkert om dylika inlägg, men det hindrar inte mig på att späda på den kletiga massan.
Vi är ett gäng på 5-8 personer som ska ner till en shysst skidort i Alperna nu till säsongen. Vi tänkte dra ner tidigt i januari och komma tillbaka kanske 2-3 månader senare. Val D`Isère är ett ställe som kommit på tal. Om ni har några tips på andra ställen med liknande kvaliteter är vi dock öppna för förslag.
Det största problemet verkar vara boende. Lite löst har jag mailat med den snabbt svarande men ack så byråkratiska turistbyrån som bara bollar runt mig utan att svara. Vart bör jag vända mig för boende, har ni några tips?
Några seriösa planer på att skaffa jobb där nere har vi inte, det får bli som det bli när man kommer ner.
Vi är öppna för alla typer av tips, förslag och idéer från allt från uthyrare av lägenheter till entusiater som bara vill ge oupplysta personer en hjälpande hand.
Tack på förhand.
Vi är ett gäng på 5-8 personer som ska ner till en shysst skidort i Alperna nu till säsongen. Vi tänkte dra ner tidigt i januari och komma tillbaka kanske 2-3 månader senare. Val D`Isère är ett ställe som kommit på tal. Om ni har några tips på andra ställen med liknande kvaliteter är vi dock öppna för förslag.
Det största problemet verkar vara boende. Lite löst har jag mailat med den snabbt svarande men ack så byråkratiska turistbyrån som bara bollar runt mig utan att svara. Vart bör jag vända mig för boende, har ni några tips?
Några seriösa planer på att skaffa jobb där nere har vi inte, det får bli som det bli när man kommer ner.
Vi är öppna för alla typer av tips, förslag och idéer från allt från uthyrare av lägenheter till entusiater som bara vill ge oupplysta personer en hjälpande hand.
Tack på förhand.