Val d´Isere i mars

Ullis-N

Ny medlem
Val d´Isere i mars
Funderar på Val d´Isere sista veckan i mars. Nån som har koll på snötillgången då?
Är det för chansartat? Nåt annat, bättre alternativ?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp