Val D Iseré vecka 17

weedan

Ny medlem
Val D Iseré vecka 17
Tjohoo!
E det nån som har erfarenhet av Val D Iseré denna vecka?
E det för sent på säsongen för att få bra skidåkning?

Tack på förhand! // J
 
Val D Iseré vecka 17
v 17 är sista veckan i april.
i år var skidåkningen inte alls bra längre då, mesta hade stängt o val disere stänger sista april så det är sista veckan för dem. i tignes var de lite åkning kvar som var okej.. parkerna var iofs stängda..
räkna dock inte med nån offpiste..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp