Val d"Isere?

Val d"Isere?
Du kan ha tagit dig vatten över huvudet nu tjejen, Det cirkulerar nämligen ett gäng rutinerade valmisery snösvängare och gamla brantåkare på denna sajt. Om vi har otur kan ditt forum-inlägg bli månadens nostalgitripp för dessa individer.
Jag fruktar en massa tips om svunna tiders barhäng och skidhistorier där skidorna fortfarande var tunna, styva och bestrukna med grälla färger.

Om du vill ha mitt tips så finns alltid det beprövade knepet att spana efter killen med de fetaste laggen och grövsta benen. När du lindat denne runt ditt lillfinger kommer din vistelse att vara fullt av tips och trix.

Val d"Isere?
Du kan ha tagit dig vatten över huvudet nu tjejen!
Det cirkulerar nämligen ett gäng rutinerade valmisery snösvängare och gamla brantåkare på denna sajt. Om vi har otur kan ditt forum-inlägg bli månadens nostalgitripp för dessa individer.
Jag fruktar en massa tips om svunna tiders barhäng och skidhistorier där skidorna fortfarande var tunna, styva och bestrukna med grälla färger.

Om du vill ha mitt tips så finns alltid det beprövade knepet att spana efter killen med de fetaste laggen och grövsta benen. När du lindat denne runt ditt lillfinger kommer din vistelse att vara fullt av tips och trix.

Tillbaka
Topp